اخبار نساجی

اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال به راه‌آهن چابهار ـ مشهد

 

مدیرعامل شرکت ساخت با بیان اینکه ۱۰ هزار کیلومتر خط‌آهن در کشور در دست احداث است از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال به خط‌آهن چابهار ـ مشهد به عنوان کریدور ریلی شمال‌ جنوب غرب کشور خبر داد.

سیداحمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وزارت راه و شهرسازی سرمایه‌گذاری کلانی در جهت احداث زیربناهای حمل و نقل کشور انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار کیلومتر خط‌آهن در کشور در دست ساخت است، گفت: همچنین ۱۰ هزار کیلومتر خط‌آهن موجود در کشور داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۲هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: همچنین ۳ هزار کیلومتر آزادراه در کشور در دست احداث است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ۵ هزار کیلومتر بزرگراه و ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی نیز در کشور توسط وزارت راه در دست ساخت است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: تمامی عملیات‌های اجرایی و مطالعات تهیه این طرح‌ها و پروژه‌ها توسط پیمانکاران ایرانی انجام شده است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته ۷۳ طرح و پروژه بزرگ به طول ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شامل راه‌آهن، بزرگراه، آزادراه و راه اصلی با اعتبار ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان ساخته شد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با حمایت سرمایه‌گذاران و پیمانکاران ایرانی زیرساخت‌های کشور هر چه سریع‌تر توسعه یابد.

* اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال در سال جاری به راه‌آهن چابهار ـ مشهد

وی گفت: خط‌آهن چابهار ـ زاهدان ـ مشهد جزو پروژه‌های بزرگ ریلی است و هم‌اکنون در قطعات مختلف از سمت چابهار در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این پروژه به تازگی عملیات اجرایی آن آغاز شده است و پیشرفت چندانی ندارد اما برنامه داریم به سرعت آن را به اتمام برسانیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×