اخبار نساجی

اختصاص مبلغ ناچیزی از درآمدهای هدفمندی یارانه ها به واحدهای صنعتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با موافقت معاونت برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهوری مبلغ ناچیزی از محل درآمدهای حاصل از اجرای قانون هدفنمدی یارانه ها به واحدهای تولیدی اختصاص می یابد که امیدواریم این مبلغ در ماه های آینده بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمد رضا نعمت زاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز این دستور ابلاغ نشده و پس از ابلاغ میزان آن مشخص و اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نحوه اختصاص این مبلغ به واحدهای تولیدی گفت: این مبلغ در نزد بانک صنعت و معدن قرار خواهد گرفت و این بانک نیز سه برابر آن را در اختیار واحدهای تولیدی قرار خواهد داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: اولویت واگذاری این تسهیلات به واحدهای صنعتی به گونه ای است که آن واحد صنعتی در جهت کاهش شدت انرژی واحد خود و محصولات تولیدی تلاش کند و سپس این تسهیلات به واحدهایی اختصاص خواهد یافت که از مزایای دانش فنی و فناوری بیشتری برخوردار باشند، ضمن اینکه محصولات آنها از جنبه های صادراتی بیشتری برخوردار باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×