اخبار فرش ماشینی

اخبار فرش ماشینی » فرش ماشینی مجموعه ای از هنر و صنعت

اخبار فرش ماشینی » فرش ماشینی مجموعه ای از هنر و صنعت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: فرش ماشینی مجموعه‌ای از هنر و صنعت خواند که ارزانی، تنوع و طراحی و سرعت در تولید از ویژگی‌های آن است.

عبدالناصر اسکندری، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس  در مراسم گشایش نمایشگاه‌های فرش ماشینی و شوینده‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران گفت: هشتمین نمایشگاه فرش ماشینی، منسوجات، موکت و پرده بعد از برپایی موفق نمایشگاه فرش دستباف برپا شده است.
وی فرش ماشینی را نیز مجموعه‌ای از هنر و صنعت خواند که ارزانی، تنوع و طراحی و سرعت در تولید از ویژگی‌های آن است و افزود: این صنعت علاوه بر ارزش افزوده بالا باعث اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس تصریح کرد: در همین راستا شرکت‌های تولید کننده، آخرین تولیدات خود را در زمینه‌های انواع فرش ماشینی، با کیفیت و تنوع مختلف پرده، منسوجات و انواع موکت از استان‌های فارس، مشهد و کرمان عرضه کرده‌اند.
اسکندری همچنین از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی و شوینده‌ها، همزمان با برپایی نمایشگاه فرش ماشینی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه نیز ۲۰ شرکت کننده در فضای ۳ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی تولیدات خود را در زمینه‌های مختلف آرایشی، بهداشتی، شوینده و پاک کننده‌ها از سراسر کشور به نمایش گذاشته‌اند.
خاطر نشان می شود، این نمایشگاه که از ۲۵ بهمن ماه جاری آغاز شده تا ۲۹ این ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان پذیرای علاقمندان است.
شایان ذکر است، این نمایشگاه برخلاف دیگر برنامه ها که با حضور مسئولین افتتاح می شد، توسط روان بخش صادقی، خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای مرکز فارس و اصحاب رسانه افتتاح شد.

 

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : نخ تایر چیست و چگونه ساخته می شود؟

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×