اخبار فرش ماشینی

اخبار شهرک های صنعتی

 

شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی، قطب صنعت نساجی و فرش ماشینی کشور

اعطای لوح واحد صنعتی نمونه و ممتاز سال ۹۱ به دو شرکت از شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی

در همایشی که در تیرماه در محل خانه صنعت و معدن و تجارت استان در اصفهان و با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد، شرکت تمدن فرش به مدیرعاملی جناب آقای دریاب موفق به دریافت لوح واحد صنعتی ممتاز سال ۹۱ و شرکت نگین اطمینان مشهد به مدیرعاملی جناب آقای سجادی موفق به دریافت لوح واحد صنعتی نمونه سال ۹۱ شدند. از این دو شرکت توسط استاندار استان اصفهان تقدیر بعمل آمد.

 

حضور در نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

امسال نسبت به سالهای گذشته، شرکتهای تولید کننده فرش ماشینی واقع در آران و بیدگل حضوری پر رنگ تری در پنجمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی تهران دارند. طبق آخرین اخبار، حضور شرکت فرش پنجاه رنگ مشهد اردهال، فرش جردن، فرش اعیان، فرش پامچال، فرش سپاس نور، فرش مجلل، فرش تاپ و فرش بهارستان در این نمایشگاه قطعی شده است.

 

کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی در پیشبرد تجارت

مرکز آموزش بازرگانی کاشان و کانون آگهی تبلیغات آریا در خردادماه کارگاهی تحت عنوان مهارتهای ارتباطی در پیشبرد تجارت برای مدیران شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و دیگر صاحبان صنایع برگزار نمودند مدرس این کارگاه دکتر صحرایی از مدرسان مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران بودند ایشان مطالبی مفید در خصوص زبان بدن (بادی لنگویج) بیان کردند.

 

 

همایش انتخاب و تجلیل از کارگران برتر شهرستان آران و بیدگل

دومین همایش انتخاب و تجلیل از کارگران برتر شهرستان آران و بیدگل توسط کانون آگهی و تبلیغات آریا و همکاری هیئت امناء شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی وبا حمایت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل، شهرداری آران و بیدگل و دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل در اردیبهشت ماه برگزار شد.

مهندس پرنده معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این همایش سخنرانی کرده  و استاد صادقی فر رئیس پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی در قالب یک ساعت به بررسی مبحث کار شایسته و اهمیت آن  پرداختند.

در ادامه نیز دبیر همایش مهندس محمد عنایتی بیدگلی در قالب گزارشی، مطالبی را برای جمع کارگران و کارفرمایان حاضر اشاره نمودند. در پایان پس از سخنرانی فرماندار محترم شهرستان آران و بیدگل جناب دکتر سلگی، مراسم اهداء تندیس و تقدیرنامه به کارگران برتر و قابل تقدیر صورت گرفت در ذیل اسامی کارگران برتر آورده شده است.

لازم بذکر است امسال، ۳ کارگر برتر زن از شرکت های فرش پامچال و ریسندگی نگین البرز معرفی شدند.

منبع : شماره ۱۹ مجله کهن

تلفن اشتراک : ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×