اخبار نساجی

احتمال توقف فروش بنزین آزاد از اسفندماه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

احتمال توقف فروش بنزین آزاد از اسفندماه

رییس هیات مدیره انجمن جایگاه‌داران گفت: فروش بنزین آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت متوقف می‌شود.

بیژن حاج محمدرضا
در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این که فروش بنزین آزاد در جایگاه‌های عرضه سوخت به دلیل سوده نبودن به زودی متوقف می‌شود، گفت:‌ با توجه به این که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ابتدای دی ماه امسال کارمزد بنزین آزاد را کاهش داد، جایگاه‌داران تصمیم به توقف عرضه این نوع بنزین گرفته‌اند.

وی توضیح داد: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اعلام شد که کارمزد فروش هر لیتر بنزین آزاد، دو برابر کارمزد بنزین سهمیه‌ای است، اما بعد از مدتی ۱۰۰ درصد افزایش کارمزد بنزین آزاد به ۵۰ درصد کاهش یافت تا این که در دی ماه امسال به جایگاه‌داران اعلام شد که علاوه بر کاهش کارمزد بنزین آزاد، جایگاه‌داران باید کارمزدی را که تاکنون دریافت کرده‌اند، پس دهند.

حاج محمدرضا با اشاره به این که ابتدای دی ماه طی جلسه‌ای با مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خواستار رسیدگی به این موضوع شدیم، گفت:‌ قرار بود مسوولان این شرکت اول بهمن ماه به ما جواب دهند که بعد از گذشت ۲۳ روز هنوز خبری نشده است.

رییس هیات مدیره انجمن جایگاه‌داران با اشاره به این که پلاکارد عدم عرضه بنزین آزاد توسط جایگاه‌ها آماده شده است و تا هشت روز دیگر به شرکت ملی پخش برای تایید داده می‌شود، گفت: دو هفته بعد از این تاریخ، عرضه بنزین آزاد توسط جایگاه‌ها متوقف می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته وی، توقف عرضه بنزین آزاد در ابتدا از جایگاه‌های تهران آغاز می‌شود و بعد از آن قابل تعمیم به جایگاه‌های سراسر کشور است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×