اخبار فرش ماشینی

اجرای طرح توسعه نساجی بروجرد باید بدون تعدیل نیرو انجام شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه بروجرد گفت: اجرای طرح توسعه نساجی بروجرد باید بدون تعدیل نیرو انجام شود.

احمد گودرزیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اگر قرار است نساجی بروجرد تجهیزات خود را توسعه و به روز رسانی کند باید نیروهای تعدیل شده خود را بعد از مدتی کوتاه دعوت به کار کند.

وی اظهار کرد: اگر چه تجهیز واحد صنعتی نساجی بروجرد مورد استقبال همگان است اما شایسته نیست این اقدام به تعدیل نیرو و بروز مشکلاتی برای کارگران و خانواده های آنها منجر شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه بروجرد افزود: مدیریت نساجی بروجرد بر این عقیده است که با تعدیل نیرو می تواند این واحد صنعتی را تجهیز و به روز رسانی کند.

وی با بیان اینکه تامین اجتماعی قادر به پرداخت بیمه بیکاری کارگران نساجی بروجرد نیست، گفت: تمام دستگاه های مرتبط از جمله فرمانداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعدیل نیرو در نساجی بروجرد مخالفند.

وی اظهار کرد: در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، نیروی انتظامی، تامین اجتماعی، فرمانداری و مدیرعامل نساجی بروجرد مقرر شد مدیریت نساجی ضمن تجدید نظر در خصوص تعدیل نیرو اقداماتی انجام دهد تا ۴۸۳ کارگر این واحد صنعتی به یکباره از کار اخراج نشوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه بروجرد افزود: هدف مدیریت شهرستان دعوت مجدد نیروهای تعدیل شده به کار است ولی اگر این واحد صنعتی قصد تعدیل نیرو را دارد باید این کار را به گونه ای انجام دهد که تامین اجتماعی بتواند بیمه بیکاری کارگران را پرداخت نماید.

کارخانه نساجی بروجرد اواخر سال ۱۳۸۷ نیز تعدادی از کارگران خود را تعدیل کرده بود ولی بعد از چند ماه و به تدریج از نیروهای تعدیل شده دعوت به کار نمود.

نساجی بروجرد دارای یکهزارو ۴۰ کارگر است که در سه نوبت کاری صبح، عصر و شب فعالیت دارند.

واحدهای صنعتی سامان کاشی و کاشی جم بروجرد نیز امسال به دلیل رکود بازار با مشکلاتی مواجه شدند و در مقطعی تعطیل بودند.

حدود ۳۵ درصد صنایع استان لرستان در شهرستان بروجرد واقع شده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×