اخبار نساجی

اتمام سهمیه دانشجویی نمایشگاه کتاب

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اتمام سهمیه دانشجویی نمایشگاه کتاب

به گزارش رویش نیوز داریوش رضوانی قائم مقام رئیس نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با فارس گفت: طی روزهای گذشته «بهمن درّی» معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس نمایشگاه خبر از افزایش اعتبار یارانه‌ای خرید کتاب برای دانشجویان داد و بر آن اساس یارانه ۲ میلیارد تومانی بن‌کارت دانشجویی که مهلت ثبت نام آن تا ۱۵ اردیبهشت اعلام شده بود، با استقبال دانشجویان مواجه و روز ۳۰ فروردین ماه ثبت نام آن تکمیل و سایت بسته شد. دانشجویانی که در موعد مقرر ثبت‌نام کردند، بن‌کارت دریافت خواهند کرد.

رضوانی با اشاره به افزایش اعتبار یک میلیارد تومانی تاکید کرد: با توجه به چنین استقبالی یک میلیارد تومان به ۲ میلیارد تومان یارانه‌ای که برای دانشجویان در نظر گرفته بودیم، اضافه شد، بنابراین ۱۵۰ هزار نفر دانشجو با اعتباری معادل سه میلیارد تومان یارانه دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با استقبال فراوان دانشجویان افزایش اعتبار یک میلیاردی هم تمام و از امروز سقف افزایش اعتبار بن‌کارت دانشجویی هم به پایان رسید و قبل از انقضای مدت تعیین شده مهلت ثبت‌نام دانشجویان، سایت بسته شد.

گفتنی است، در ابتدا اعتبار بن‌کارت‌های دانشجویی مخصوص نمایشگاه کتاب ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده بود اما رئیس نمایشگاه کتاب در نشست خبری با خبرنگاران حوزه کتاب از افزایش یک میلیارد اعتیار دیگر خبر داده بود که جمعا اعتبار بن‌کارت دانشجویی در سال ۹۱ بالغ بر ۳ میلیارد تومان شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×