اخبار فرش ماشینی

ادغام اتحادیه فرش دستباف در دیگر اتحادیه‌ها بافندگان را ناامید می‌کند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس اتحادیه صنف بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف استان یزد گفت: در راستای حمایت از قشر بافنده و فرش دستباف از مسئولان می‌خواهیم که از ادغام این اتحادیه در دیگر اتحادیه‌ها جلوگیری کنند.

محمدمهدی گلکاریه در حاشیه برگزاری جلسه ۵۳ کمیته فرش دستباف استان یزد در ارتباط با مسائل مرتبط با اتحادیه صنف بافندگان و شیوه‌نامه‌های مربوط اظهار داشت: در این جلسه در رابطه با موضوع فوق و مسائل پیرامون نحوه تشکیل و فعالیت اتحادیه بافندگان مباحث مهمی مطرح شد.

وی بیان کرد: به تازگی ادغام این اتحادیه با توجه به ماده ۷۷ قانون نظام صنفی و در جهت حمایت از منافع تعداد زیادی از بافندگان که در سراسر کشور از این اتحادیه‌ها کارت شناسایی دریافت کرده‌‌اند و اکنون در صورت ادغام احتمالی در دیگر اتحادیه‌ها به عنوان عضو و دارندگان پروانه کسب شناخته نمی‌شوند.

رئیس اتحادیه صنف بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف استان یزد  ادامه داد: دیگر فعالیت و رسته و صنوفی که در حوزه فرش دستباف و مرتبط با آن هستند با نظر کمیسیون‌های نظارت و البته حمایت مرکز ملی فرش ایران در اتحادیه بافندگان ادغام شوند.

وی از مسئولان مرکز ملی فرش ایران و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت خواست در راستای حمایت از قشر بافنده و فرش دستباف از ادغام این اتحادیه در دیگر اتحادیه‌ها که کارشناسی شده هم نیز جلوگیری نمایند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×