اخبار نساجی

اتاق بازرگانی اصفهان و فدراسیون صادرکنندگان هند تفاهمنامه امضا کردند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اتاق بازرگانی اصفهان و فدراسیون صادرکنندگان هند تفاهمنامه امضا کردند

اصفهان – اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان و فدراسیون سازمان های صادراتی هند تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایرنا، این تفاهمنامه سه شنبه شب در اتاق بازرگانی استان اصفهان به امضای ‘خسرو کسائیان’ رییس این اتاق و ‘رفیق احمد’ رییس فدراسیون سازمانهای صادراتی هند رسید.

براساس این تفاهمنامه، دو طرف متعهد شده اند زمینه ارتباط همکاری و تبادل نظر بازرگانان و تجار اصفهان با تجار و بازرگانان هندی را برای صادرات و واردات کالاهای یکدیگر به کشورهای هند و ایران فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، هیات بلند پایه تجاری فدراسیون سازمان های صادراتی هند روز سه شنبه به منظور تبادل نظر و بررسی مناسبات همکاری با تجار و بازرگانان اصفهان وارد این شهر شدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این هیات بزرگ تجاری هند روز شنبه گذشته برای افزایش مبادلات تجاری با ایران در چارچوب یک سفر کاری چهار روزه وارد تهران شد.

این هیات ۴۵ نفره از تجار هندی با هماهنگی وزارت بازرگانی و صنایع و برنامه ریزی فدراسیون سازمان های صادرکنند هند (FIEO)، مذاکراتی با مقامات اتاق بازرگانی، معادن و صنایع جمهوری اسلامی ایران انجام داد.

اعضای این هیات فعال در زمینه های کشاورزی و غذایی، دارو، لوازم آرایشی و بهداشتی، خودروسازی و قطعات، پتروشیمی، صنایع کشاورزی و ادویه با توجه به روش های مختلف پرداخت های معاملاتی، درصدد افزایش همکاری های تجاری است.

بازرگانان هندی با توجه به بحران اقتصادی حاکم بر غرب و محدود شدن فرصت های صادراتی به این حوزه بویژه اعضای اتحادیه اروپا و آمریکا، افزایش مبادلات با ایران را هدف قرار داده اند.

از سوی دیگر، صادرکنندگان ایرانی کالا و خدمات نیز می توانند با استفاده از شرایط کنونی در پرداخت ها، فعالیت های اقتصادی و بازرگانی خود را به مقصد هند بیشتر هدف گذاری کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×