اخبار نساجی

منطقه ایرانشهر و صنایع بافت بلوچ، قطب صنعت نساجی کشور می‌شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو گفت: منطقه محروم ایرانشهر و صنایع بافت بلوچ تبدیل به قطب نساجی کشور می‌شود.

«بابک احمدی» در حاشیه دیدار از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران افزود: اتفاقات خوبی در حوزه صنعت و تولید در سال جاری در کشور افتاده است.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در راستای نوسازی صنایع در حال رخ دادن است، بحث نهضت احیا است که یکی از پیش قراولان این نهضت سازمان گسترش است.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: در این خصوص بحث صنایع بافت بلوچ را نیز داریم که یکی از صنایعی بود که در نقاط محروم کشور رها شده و به آن توجهی نشده بود.

احمدی گفت: امسال احیای این صنعت در دستور کار قرار گرفته و با برنامه ریزی مناسب به نقطه ای می رسد که هم منطقه ایرانشهر و هم صنایع بافت بلوچ را به قطب نساجی منطقه تبدیل می کنیم.

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) ادامه داد: مزیت این امر آن است که ایجاد یک اشتغال پایدار برای منطقه محروم ایرانشهر را به همراه دارد.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: در حوزه صنایع مختلف هم برنامه های توسعه ای و سرمایه گذاری درحال انجام است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×