اخبار فرش ماشینی

آیا تمایل دارید به بازار بکر و گسترده عراق دست پیدا کنید؟…

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

آیا تمایل دارید به بازار بکر و گسترده عراق دست پیدا کنید؟…

 

بازار عراق به دلایل مختلف برای تولیدکنندگان و تجار عزیز کشورمان دارای اهمیت به سزایی است به ویژه در حال حاضر بازار عراق برای تولیدکنندگان فرش ماشینی ، کالاهای نساجی و پوشاک ایران دارای اهمیت بیشتری است. به همین دلیل گروه بین المللی نمایشگاهی پیرامید از کشور ترکیه اقدام به برگزاری نمایشگاه ههای متعددی در منطقه خاورمیانه به ویژه عراق نموده است.

بازار عراق

 

دلایل برگزاری نمایشگاه در بصره:

– بصره از استان­های مهم عراق با بیش از ۶۰ درصد ذخایر نفت خام و تولید ناخالص بالای ۱۶۸ میلیارد دلار است. (سال ۲۰۱۱- www.investpromo.gov.iq)

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

– بصره بزرگترین مرکز تجاری در کشور عراق با جمعیتی بالای ۳ میلیون نفر است.

– بصره تنها شهر ساحلی است که فرصت­های تجاری بیشتری به دلیل کشورهای حوزه خلیج و سایر کشورهای از طریق خلیج بصره دارد.

– همسایگی با ۳ کشور، عربستان صعودی، کویت و ایران به بصره این فرصت را می­دهد که روابط تجاری قوی با این ملیت­ها داشته باشد.

– استاندار بصره و کمسیون سرمایه­گذاری بصره پروژه­هایی را به منظور افزایش فرصت­های تجاری در بصره مانند پروژه­های ورزشی بصره، پروژه­های هتل سازی در نواحی اطراف، افزایش تعداد و ظرفیت هتل­های جاری در بصره، رستوران و پروژه­های تفریحاتی راه آبی شط العرب را هدایت و رهبری می­کنند.

– بصره استان پیشتاز نمودار “تفکیک استانی فعالیت­های خارجی در عراق” با سهم ۱/۲۷ ٪  است.

– برآورد شده­است که تا سال ۲۰۱۸ باید ۶۵۰ هزار واحد ساختمانی ساخته شود. انتظار می­رود که بصره سهم مهمی در این پروژه­ها خواهد داشت.

بازار عراق

بازاری بکر برای کالاهای نساجی، فرش ماشینی ،پوشاک و …

گروه نمایشگاهی پیرامید با توجه به نیاز بازار عراق به کالاهای نساجی ، کفپوش ها ، پوشاک و … همواره توجه خاصی را به این بخش داشته است. نمایشگاه های این گروه به ویژه در شهر بصره برای تولید کنندگان ایرانی و عربستانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرکت های ایرانی می توانند با حضور در این نمایشگاه ها ارتباطات خوبی را برای یافتن شرکای تجاری مطمئن  و نمایندگان فروش و فروش مستقیم  پیدا کنند.

گروه نمایشگاهی پیرامید در قاهره مصر نیز نمایشگاه تخصصی مد و لباس، و پوشاک آماده  را برگزار می کند که در صورت بهبود روابط ایران و مصر می تواند پایگاه خوبی برای شرکت های ایرانی باشد.

لطفا برای حضور در نمایشگاه های پیرامید با ما تماس بگیرید.   ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱   /  ۷۷۲۴۳۲۹۶-۰۲۱

 

 

نمایشگاه پوشاک مصر

محل نمایشگاه­های بین المللی بصره (Basrah International Fair Ground)

مکانی منحصر به فرد و مدرن است که سه سالن به هم چسبیده به مساحت ۱۲ هزار متر مربع دارد.  این مکان با مساحت ۴۰ هزار مترمربع در ناحیه MINA AL MAQAAL، جایی که بندرگاه قدیمی بصره با موقعیت و امکانات حمل و نقل ویژه، قرار گرفته­است، بنا شده­است. PAYRAMIDS Group مسئول برگزاری نمایشگاه بین­المللی بصره است که بسیاری از رویدادهای ویژه را رهبری کرده و میزبان غرفه­داران خارجی و داخلی و بازدیدکنندگان هر ساله است، مانند نمایشگاه­های ساختمان و سازه­ها، نفت و گاز، تجارت عمومی، شوی اتومبیل، سلامتی، غذایی، ماشین آلات، انرژی، مبلمان، منسوجات خانگی، تجهیزات هتل و لوازم خانگی. PAYRAMIDS Group برگزارکننده قوی نمایشگاه در سه منطقه اربیل، بصره و عراق است.

 

درباره گروه بین المللی پیرامید:

پیرامید یکی از معروفترین سازمان های برگزاری نمایشگاه ها و کنفرانس ها در منطقه خاورمیانه است. این سازمان در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده و بسیاری از نمایشگاه های تخصصی را برگزار نموده است.

پیرامید بزرگترین شرکت نمایشگاهی خاورمیانه و آفریقا به همراه تیم با تجربه و حرفه ای خدمات لازم جهت برگزاری نمایشگاه های صنایع مختلف را ارائه می دهد.

هدف پیرامید هدایت نمودن شرکت ها به سمت صادرات در بازارهای جدید و افزایش سهم بازار آن ها در زمان به موقع و مکان مناسب با برگزاری  نمایشگاه های تجاری است.

شرکت ما، حمایت کامل از شرکت کنندگان در هر موضوع مرتبط به سازمان را ارائه می دهد و این به خاطر تجربه بدست آمده در برگزاری نمایشگاه در خارج از کشور است. ما کار حرفه ای خود را با دریافت گواهینامه ufi در سال ۲۰۱۲ کامل کرده ایم.

 

نمایشگاه پیرامید

 

ABOUT Pyramids International Group

Pyramids International Group as one of the most famous organizers for international exhibitions & conferences in the middle east region. It has been established since 1992, & had organized a series of international exhibitions, many specialized international exhibitions from this series had been organized.

Pyramids Fairs, largest exhibition company of the Middle East and Africa’s, has begun to provide services to the industry with the experienced team and professional understanding.

Pyramids Fairs, aims to move the exporting companies into new markets and increase market share in the right place at the right time with the right trade fair organizations.

Our company, provides professional support to the fair participants in every subject that related to organization, and it is with the experience gained abroad. We crown our professional work by obtaining the ufi certificate since 2012.

 

Our Other show:

MACHINEX BASRAH

Basrah International Machine, Machinery Equipment and Tools Exhibition

www.basrahmachinex.com

۰۳-۰۶ October 2013

 

۲nd International Engineering Designs Exhibition

۰۳-۰۶ October 2013


BASRAH BUILDING

The 6th Basrah International Building, Construction, Municipality Equipment, Natural Stone, Machinery and Machinery Equipment Exhibition

www.basrahbuilding.com

۰۳-۰۶ October 2013


BASRAH CITEX

۲nd Basrah International Information and Communication Technology Exhibition

۱۸-۲۱ September 2013


BASRAH AUTOSHOW

۲nd Basrah International Automobile, Automotive, Commercial Vehicles and Spare Parts Exhibition

www.basraautoshow.com

۱۸-۲۱ September 2013


BASRAH HEALTH

۳rd Basrah International Health and Medical Supplies Conference & Exhibition

www.basrahhealth.com

۳-۶ October 2013


۴th BASRAH INTERNATIONAL EXHIBITION

Basrah International General Trade Exhibition

www.basrahtradefair.com

۱۸-۲۱ September 2013

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×