اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

آچیمیت و گسترش بازار در ترکیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

آچیمیت یا همان انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا یک سازمان مهم در رابطه با معرفی توانایی ها و قابلیت های ماشین سازان ایتالیایی در سراسر دنیاست. این انجمن با حمایت سازمان توسعه صادرات ایتالیا و وزارت اقتصاد این کشور سالانه با حضور در نمایشگاه های بین المللی مرتبط با ماشین الات نساجی در اقصی نقاط جهان و نیز برگزاری سمینارها و کنفرانس های متعدد سعی در افزایش صادرات اعضای خود دارد.

اقای الکساندر زوکی مدیر این انجمن اعتقاد دارد: “ماشین الات نساجی ساخت ایتالیا در بین بهترین ماشین الات موجود از نظر کیفیت و قیمت و همخوانی با تکنولوژی های روز هستند. ماشین سازان ایتالیایی همواره در جهت ساخت ماشین آلاتی با تکنولوژی بالا، بهره وری بیشتر و مصرف انرژی کمتر تلاش می کنند. ”

ایشان در ادامه در مورد همکاری های آچیمیت با تولید کنندگان کالاهای نساجی در ترکیه می گوید: “ماشین سازان نساجی ایتالیا همواره یکی از بازارهای مهم خود را کشور ترکیه می دانند . صنعت پویا و قدرتمند نساجی ترکیه و پیشرفت های روز افزون آن بر کسی پوشیده نیست. ما سعی می کنیم مثل گذشته ارتباط خوب خود با تولید کنندگان نساجی وپوشاک ترکیه را حفظ کرده و به آنها برای تولید بهتر و با بهره وری بالاتر برای افزایش صادرات محصولات آنها کمک کنیم”

لازم به ذکر است در دهه گذشته کشور ترکیه در بخش تولید ماشین الات نساجی به پیشرفتهای بسیار خوبی دست پیدا کرده و در بخش تولید قطعات ماشین الات نساجی نیز با بسیاری از ماشین سازان اروپایی همکاری های مشترک دارند. نکته مهم اینجاست که سازندگان ماشین آلات ترک در بخش ساخت تجهیزات و ماشین الات رنگرزی ، چاپ و تکمیل به اوج پیشرفت دست یافته اند و واردات این ماشین آلات را تا حدی کاهش داده اند و حالا در این بخش که خود ایتالیایی ها هم در آن قدرتمند هستند و برندهای معروف بسیار زیادی دارند در بازار ترکیه و بازارهایی مانند بنگلادش و کشورهای افریقایی به رقیبی برای ماشین الات ساخت ایتالیا بدل شده اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×