مد و پوشاک

آموزش طراحی بافت پارچه با نرم افزار EAT آلمان

 آموزش طراحی بافت پارچه

آموزش طراحی بافت پارچه :: شرکت نقشینه پود به عنوان نخستین شرکت تخصصی طراحی پارچه در ایران با همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه ایران دوره آموزش های کاربردی طراحی بافت پارچه همراه با نرم افزار EAT آلمان را ارائه می دهد.

طراحی دستی، آشنایی با نقوش و طرح های انواع پارچه، تجزیه بافت پارچه، طراحی با نرم افزار و نیز بافت ریزی و ژاکارد سازی از جمله مطالب ارایه شده در این دوره کلاس ها می باشد. مطالب ارایه شده در این آموزش ها در سه بخش هنری، فنی و نرم افزار می باشد که سرفصل های آن مرتبط به صنعت بوده وجدا از مطالب دانشگاهی می باشد.

در پایان دوره، آزمون جامعی برگزار خواهد گردید و ضمن اعطای مدرک معتبر در واحد های آموزشی بین المللی و اعطای گواهینامه مربوطه، دو نفر از واجدین شرایط جهت گذراندن دوره تکمیلی و آشنایی با فناوری روز طراحی  به صورت رایگان در ایتالیا ، به شرکتCBF  معرفی خواهند شد.

مدرسین محترم این دوره های آموزشی از اساتید برجسته این رشته به شرح زیر می باشند؛
آقای عمادالدین گلاب؛ دارای مدرک طراحی بافت پارچه ،مدیر شرکت نقشینه پود و مدرس هشت دوره آموزش طراحی بافت پارچه های ژاکارد.
خانم مریم طالب حق؛ دارای مدرک طراحی بافت پارچه ،وسابقه کار بیش از ۷ سال در صنعت نساجی کشور به عنوان طراح پارچه و مسلط به نرم افزار EAT آلمان .
خانم فاطمه نور بخش؛ دارای مدرک کارشناسی ارشد نساجی وسابقه کار بیش از ۵ سال درصنعت نساجی کشوربه عنوان مهندس تکنولوژی نساجی وو مسلط به نرم افزار EAT  آلمان.

علاقه مندان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت  نقشینه پود(۰۲۱۶۶۴۹۲۶۵۶) تماس حاصل فرمایند و یا از طریق آدرس ایمیل ( npood@yahoo.com) سوالات خود را مطرح نمایند.

 تحریریه مجله نساجی کهن

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ارسال مقالات و ترجه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

جهت دریافت آخرین خبرها و به روز ترین نمایشگاه های نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با تشکر و سپاس از شما، سایت شما بسیار جالب و دیدنی است و از همکاری با شما کمال تشکر و قدردانی می نمایم، آرزوی موفقیت و شادکامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×