اخبار فرش ماشینی

آماری از تعداد واقعی تعطیلی واحدهای صنعتی خراسان رضوی وجود ندارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس انجمن کارخانجات نساجی خراسان رضوی گفت: هیچ آمار دقیقی از آمار تعطیلی واحدهای صنعتی بخش نساجی در خراسان رضوی وجود ندارد.

ابراهیم دهقان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: چند واحد بزرگ در سطح خراسان رضوی هم اکنون تعطیل شده و فعالیت خود را ادامه نمی‎دهند و تعداد زیادی کارگر در این بخش تعدیل شده اند.

وی افزود: علاوه بر این ها تمام واحدهایی که هم اکنون فعالیت نیز دارند با مشکلات زیادی روبه رو بوده و با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می کنند.رئیس انجمن کارخانجات نساجی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تمام واحدهای نساجی خراسان رضوی متضرر هستند، بیان کرد: قدیمی بودن ماشین آلات تولید قیمت تمام شده و کیفیت محصولات را متأثر کرده و توان رقابت با محصولات وارداتی را از بین برده است.

دهقان افزود: همچنین موضوعات دیگری از جمله مالیات بر ارزش افزوده نیز سبب افزایش مشکلات در بخش تولید شده و برای حل این دسته از مشکلات نیاز است که دولت حمایت واقعی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به مطلوب نبودن وضعیت بازار کنونی و کاهش تعداد زیادی از اشتغال بخش نساجی خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: اگر وضعیت به همین روال ادامه داشته باشد تعداد باقیمانده واحدهای تولیدی نیز نمی توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×