اخبار فرش ماشینی

آمارهایی بسیار جالب از وب سایت مجله نساجی کهن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

آمارهایی بسیار جالب از وب سایت مجله نساجی کهن

امروزه اهمیت استفاده از اینترنت و دسترسی سریع به اطلاعات موجب شده است تا بخش زیادی از کاربران ارتباط خود با مجلات و نشریات تخصصی را از طریق اینترنت برقرار نمایند. لذا مجله نساجی کهن از سال ۱۳۸۴  اقدام به راه اندازی وب سایت تخصصی خود نموده است.

این وب سایت امروز به لطف خداوند، با تلاش مستمر تیم تحریریه و وب سایت مجله و البته با همکاری نزدیک مشترکین و خوانندگان به پربازدید ترین وب سایت نساجی و فرش ایران بدل شده است و به گواه آمار دارای بیشترین تعداد بازدید کنندگان است. این وب سایت با ثبت بیش از ۳۰ هزار مطلب و ۶۰۰۰ عضو هر ماه بازدیدی بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر دارد که اغلب از متخصصین و دست اندرکاران صنعت نساجی و فرش ایران هستند.

وب سایت نساجی کهن با توجه به بخش انگلیسی بسیار قدرتمند به عنوان تنها مجله نساجی بین المللی ایران در کشورهای مهمی مانند آلمان و ایالات متحده آمریکا نیز دارای بازدید کنندگان منحصر به فردی است.

امیدواریم با تلاش روز افزون بتوانیم خواسته های شما متخصصین و فعالان نساجی ایران را برآورده کنیم و علاوه بر مجله کهن که به صورت چاپی به دست شما میرسد خدمات اینترنتی مناسبی را نیز به شما ارائه دهیم

همچنین با کمک وب سایت مجله کهن توانسته ایم تعداد مشترکین مجله را به صورت جدی افزایش دهیم به طوری که علاوه بر تیراژ چاپی مجله، بالغ بر ۱۰۰۰۰ نفر اعضای بانک ایمیل ما به صورت رایگان  نسخه آنلاین مجله را دریافت می کنند و علاوه بر آن همه کاربران اینترنت به آن دسترسی دارند .

امروز شما را با اطلاعات تازه تری آشنا می کنیم که نشان دهنده اهمیت وب سایت نساجی کهن برای خوانندگان عزیز ماست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در زیر آمارهای مربوط به وب سایت نساجی کهن که در بزرگترین و معتبر ترین وب سایت ارزشیابی وب در دنیا (Alexa) ثبت شده است را مشاهده می نمائید.

طبق آمار و اطلاعات زیر همه کاربرانی که به وب سایت مجله نساجی کهن مراجعه می کنند به طور متوسط ۸.۹ صفحه از مطالب سایت را مطالعه می کنند.

آمار بسیار جالب توجهی که توسط کاربران محترم وب سایت کهن رقم خورده است اینکه، هر کاربری که وارد وب سایت کهن می شود به طور متوسط نزدیک به ۱۹ دقیقه از زمان خود را به مطالعه و بررسی مطالب ، مقالات و آگهی های سایت اختصاص میدهد که در نوع خود عددی قابل توجه است.

 

در پایان لازم میدانیم از همه مشترکین مجله نساجی کهن و وب سایت کهن تشکر و قدردانی شایسته ای را داشته باشیم که همیشه همراه ما بوده اند. امیدواریم تیم کهن بتواند با خدمات مناسب خود رضایت مشترکین و خوانندگان را بیش از پیش فراهم آورد.

 

تحریریه مجله کهن ۷۷۲۴۵۷۸۰

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×