گزارش نمایشگاه ها

آلمان؛ میزبان مهم ترین نمایشگاه تخصصی صنایع فرش و کفپوش جهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

شرکت نمایشگاه های بین المللی آلمان-هانوفر با در اختیار داشتن ۴۵۱۰۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی و۵۸۰۰۰ مترمربع فضای روباز نمایشگاهی و برگزاری قریب ۶۰ مورد نمایشگاه تخصصی، برگزار کننده مهم ترین نمایشگاه بین المللی تخصصی فرش دستباف،  ماشینی و کفپوش است. این شرکت نمایشگاهی با در اختیار داشتن کادر مجرب و کارآمد که شمار آنان به بیش از ۱۰۰۰ نفر میرسد بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی  DOMOTEX  را از ۱۷ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۱۵ برابر با ۲۷ تا ۳۰ دی ۱۳۹۳  در محل دائمی نمایشگاه های شهر هانوفر برگزار خواهد کرد.

مشارکت۱۴۰۰ غرفه گذار فعال از بیش از ۶۰ کشور و حضور فراتر از ۴۰۰۰۰ بازدید کننده، متخصص در این رویداد مهم ، مهر تاییدی بر اهمیت فراوان و نقش کلیدی آن در صنایع مذکور است.

همچنی موجب خرسندی و افتخار است که ایران در این عرصه بین المللی در زمره ۱۰ کشور برتر شناخته شده و شایان ذکر است که بنابر اذعان مدیران ارشد این نمایشگاه برتر، حضور و مشارکت تجار و تولیدکنندگان ایرانی از نخستین دوره تاکنون موجبات شهرت و اهمیت این نمایشگاه را فراهم ساخته است.

شرکت کنندگان در نمایشگاه DOMOTEX آخرین دستاوردها و تولیدات خود شامل فرشهای دستباف و ماشینی، انواع کفپوش خانگی و صنعتی نظیر، پارکت های چوبی، لمینیت، سرامیک و سنگ های طبیعی و روشها و سیستم های نوین نصب و نگه داری و سیستم های نظافت آن را در معرض دید عموم قرار میدهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

خوانندگان گرامی نشریه استحضار دارند که این مجری نمایشگاهی نمایشگاه های مشابهی با برند جهانی DOMOTEX  در کشور های ترکیه ،چین و روسیه نیز برگزار میکند. تولیدکنندگان توانمند و تجار موفق ایرانی در سنوات قبل در نمایشگاه های فوق نیز حضور یافته و این هنر/ صنعت فاخر کشورمان را در آن عرصه ها نیز عرضه کردند.

شرکت فوژان راهبران به عنوان نماینده رسمی و انحصاری  شرکت نمایشگاه های بین المللی آلمان، هانوفر در ایران افتخار داشته است تا به انتخاب و گزینش توسط مرکز محترم ملی فرش ایران پاویون رسمی کشورمان در نمایشگاه های  DOMOTEX  در هر ۴ کشور را اجرا کند. این شرکت در سال ۲۰۱۳ میلادی پاویون فرش دستباف ایران را در ترکیه به فضایی به فضایی به وسعت ۲۸۵ متر مربع اجرا کرد که با موفقیت چشمگیری همراه بود . پس از آن در سال ۲۰۱۴ میلادی به ترتیب فضاهایی را به وسعت ۲۶۰ متر مربع، ۷۲۰ متر مربع و ۱۰۰ متر مربع به مشارکت تولید کنندگان محترم فرش دستباف کشورمان در کشورهای آلمان، چین و روسیه اختصاص داد. شایان گفت است که به موازات حضور رسمی جمهوری اسلامی ایران در هر یک از این نمایشگاه ها، تعداد پر شمار دیگری از هموطنان در نمایشگاه  DOMOTEX  در آلمان حضور داشتند. همچنین در کشور چین نیز فضای اختصاص یافته به مشارکت کنندگان انفرادی به بیش از ۱/۰۰۰ متر مربع میرسد.

برگزاری گردهمایی تخصصی نمایشگاه DOMOTEX  در تهران و دیگر شهرهای کشورمان طی سه سال اخیر با حضور مدیران بلند پایه آن مرکز نمایشگاهی و بویژه سفر مدیر عامل شرکت نمایشگاه های هانوفر و مدیر کل مجموعه نمایشگاه های هانوفر به ایران در شهریور سال جاری، نشان از اهمیت بازار پر رونق و مهم ایران برای این نمایشگاه دارد.

همکاران ما در شرکت فوژان راهبران (نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه های بین المللی آلمان –هانوفر در ایران) آمادگی دارند تا با ارائه هرگونه اطلاعات بیشتر به شما تولیدکنندگان و تجار ارجمند کشورمان، مناسبات حضور شما در این عرصه را به عنوان غرفه گذار و یا بازدیدکننده فراهم سازند. خواهشمندیم درخواست های خود را از طریق شماره تلفن های ۸۸۵۰۰۸۸۵-۸۸۵۳۹۵۲۹-و موبایل ۰۹۱۹۷۰۸۴۰۲۷ و یا پست الکترونیکی با ما در میان بگذارید.

دفتر جدید: خیابان بهشتی. خیابان سرافراز (دریای نور)، مقابل سفارت کانادا، برج موج، طبقه ۳ . واحد ۱۶
 info@fujan-rah.ir

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×