اخبار فرش ماشینی

آغاز پروژه خوشه فرش ماشینی یزد با حضور خوشه فرش ماشینی کاشان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با حضور مهندس  برادران عامل توسعه خوشه فرش ماشینی کاشان ،آران وبیدگل و مدیران عامل کارخانجات فرش ستاره کویر، فرش خاطره کویر، فرش کبیر یزد، فرش یزد، فرش باستان یزد، الیاف یزد، کبیر نخ، مجتمع صنعتی یزد، شرکت نخهای صنعتی یزد و شرکت نساجی یزد در محل شرکت شهرکهای استان یزد ، آخرین وضعیت صنعت فرش ماشینی  در کشور و نیز اهم دستاوردها و اقدامات خوشه فرش کاشان ارائه گردید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان در این جلسه با اشاره به اهتمام جدی شرکت شهرکهای صنعتی استان جهت آغاز پروژه خوشه فرش ماشینی در استان یزد، از این صنعت به عنوان یکی از صنایع مهم استان به ویژه در بخش نساجی یاد کرد و توسعه و ارتقاء واحدهای صنعتی موجود را در راستای تکمیل برنامه های خوشه نساجی و همچنین حفظ جایگاه و نام استان یزد در فرش ماشینی ضروری دانست.

در ادامه مهندس برادران عامل توسعه خوشه فرش ماشینی کاشان ،آران وبیدگل ضمن معرفی این خوشه، توضیحاتی را در خصوص آخرین وضعیت صنعت فرش در کشور و نیز اهم دستاوردها و اقدامات خوشه فرش کاشان ارائه نمود. وی همچنین از طی مراحل نهایی تدوین استراتژی جامع صنعت فرش ماشینی کشور با همکاری نهاد ریاست جمهوری در خوشه فرش ماشینی  خبر داد و خواستار تعامل و همکاری صاحبان صنعت فرش استان یزد با مجریان این طرح شد.

در پایان مدیران عامل حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود در خصوص خوشه فرش ماشینی استان پرداختند و حمایت بیشتر دولت و تشکلها را از اینگونه برنامه های توسعه ای در سطح صنعت فرش در استان را خواستار شدند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×