مد و پوشاک

آشنایی با اصطلاحات پوشاکی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شاید با دیدن این عنوان، در ذهن خود اینطور تجسم نموده اید که این مطلب کاملا تخصصی خواهد بود و به نوعی به اصطلاحات پوشاکی رایج در کتاب های دانشگاهی اشاره خواهد داشت و مخاطب آن تنها دانشجویان و متخصصین پوشاک خواهند بود. ولی باید گفت هدف از انتخاب این عنوان چیزی متفاوت از برخی اصطلاحات فنی پوشاکی است و هدف از ارائه آن توجه به اصطلاحاتی است که در برخی موارد عمر طولانی ندارند و ممکن است با گذر زمان و تغییر سبک زندگی و فرهنگ به راحتی به دست فراموشی سپرده شوند. در مجوعه مطالب با عنوان “اصطلاحات پوشاکی”  قصد بر آن است تا ضمن ارائه مطالبی نسبتا غیر رسمی، شما را با چندین اصطلاح رایج در جریان خرید و فروش پوشاک که همگی شما کم بیش چندین بار طی سال با آن رو برو هستید آشنا نماییم. این اصطلاحات در چهر حالت مختلف ممکن است بیان شوند، که شامل گفتمان مابین فروشنده با مشتری، مشتری با فروشنده، مشتری با همراهش و همچنین فروشنده با فروشنده همکارش می باشند. از این رو و از آنجا که تعداد این اصطلاحات بسیار بالا می باشند سعی بر آن خواهد شد تا بطور پیوسته در مطالب کوتاه و به صورت تفکیک شده خدمت شما ارائه شوند.

لازم به توضیح است که صحت معانی تمامی این اصطلاحات توسط نویسنده این مطلب از افراد با تجربه در این زمینه کند و کاو گردیده لذا به راحتی می توانید به معانی آن ها اطمینان داشته باشید.

منتظر ادامه این مطلب باشید…

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته : مسعود طالاری

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×