اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌ها

آران و بیدگل نماد رونق تولید در استان اصفهان است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

فرماندار آران و بیدگل گفت: این شهرستان با برخورداری از نزدیک به ۸۰۰ واحد تولیدی و صادرات سالانه افزون بر ۱۲۵ میلیون دلار کالا به سایر کشورها، به نمادی از رونق تولید در استان اصفهان و حتی کشور تبدیل شده است.

 

 به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از  ایرنا، اسماعیل بایبوردی  در جلسه شورای اداری آران و بیدگل افزود: فرش ماشینی با ۸۱ میلیون و ۷۳۸ هزار دلار نزدیک به ۶۵ درصد صادرات و میلگرد با ارزش ریالی ۴۳ میلیون و ۶۳۸ هزار دلار نزدیک به ۳۴ درصد از مجموع میزان صادرات این شهرستان را به خود اختصاص می دهد.
وی بیان کرد: آران و بیدگل با فعالیت ۷۰۰ واحد و تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمربع فرش ماشینی به قطب تولید فرش کشور و حتی جهان تبدیل شده که این شرایط، شهرستان را در کشور متمایز کرده است.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به تشکیل ۸۰ پرونده سرمایه گذاری در هفت ماه گذشته اضافه کرد: حجم این سرمایه گذاری ها بین ۲۰ تا ۲۰۰ میلیارد ریال است که به جد پیگیر به نتیجه رسیدن آنها هستیم.
وی عنوان کرد: برای برطرف کردن تهدیدهای اقتصاد تک محصولی باید به دنبال توسعه سایر صنایع هم باشیم که در این راستا استقرار صنایع پایین دستی فولاد در شهرستان آران و بیدگل پیگیری می شود تا صنایعی با ارزش افزوده بالا در منطقه راه اندازی کنیم.
بایبوردی با اشاره به شرایط سخت تحریم در نتیجه توطئه دشمنان تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب با هدایت حکیمانه و با توجه به شرایط موجود، ۱۳۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کردند تا توطئه دشمنان در نشانه رفتن معیشت و اقتصاد مردم بی اثر شود.
وی تاکید کرد: در شرایط کنونی با انباشت قوانین در کشور رو به رو هستیم که البته برای تسهیل رونق تولید ابلاغ شده اما ناخواسته برخی کارشناسان و مدیران با آنها مزاحمت هایی برای کسب و کارها ایجاد می کنند.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: باید سرمایه گذاران را به عنوان قهرمان ملی ببینیم زیرا در این شرایط سخت به اشتغال و رونق تولید کمک می کنند و ما نیز باید به دنبال تسهیل امور آنها باشیم.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×