اخبار فرش ماشینی

آخرین اظهارنظر وزیر صنعت درباره کارخانه نساجی قائم‌شهر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

مهدی محمدی صبح امروز در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان با امام جمعه قائم‌شهر که در مصلی جمعه شهرستان برگزار شد، نماز جمعه را پایگاه وحدت و هم‌سویی برشمرد و اظهار کرد: مدیران باید تا حد امکان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شرکت کنند.

وی افزود: نماز جمعه قائم‌شهر با خیلی از شهرهای دیگر از نظر کمی و کیفی تفاوت جدی دارد و تعداد نمازگزار غیر قابل مقایسه با شهرهای دیگر است.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: نماز جمعه سنگری است که باید حفظ شود و همه باید خود را نسبت به عملیاتی کردن نکاتی که توسط خطیب جمعه مطرح می‌شود، موظف بدانیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مسؤول به وضعیت کارخانه نساجی شماره سه اشاره کرد و گفت: با تلاش نمایندگان اسبق مردم در مجلس، امام جمعه و مسؤولان استانی و شهرستانی و ایجاد فضای همدلی و هم‌سویی، ۱۷ میلیارد تومان از مطالبات معوقه کارگران این واحد تولیدی پرداخت شد.

محمدی افزود: در آن برهه از زمان نساجی شماره سه، با ۴۲۰ کارگر واگذار شد و اموال در اختیار به‌خاطر بدهکاری با دستگاه‌های مرتبط تهاتر شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مدیر توانمندی اداره امور را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: ۳۸۰ نفر از ۴۲۰ کارگر به کار برگشتند و تلاش می‌شود تا بقیه هم به‌کار برگردند.

فرماندار قائم‌شهر ادامه داد: در کارخانه نساجی قائم‌شهر اشکالی وجود دارد و آن اجرای بخش ۴۴ قانون خصوصی‌سازی است که براساس آن باید کارخانه واگذار شود و چند بار برای فروش گذاشته شد اما مشتری نداشت.

این مسؤول تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده این واحد تولیدی مدتی از لیست واگذاری خارج شد اما در آخرین جلسه که با وزیر صنعت و معدن برگزار شد وی گفت که از عهده ما خارج است و براساس اصل ۴۴ باید واگذار شود.

محمدی در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا کارخانه از شرایط فعلی در آید و احیا شود.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×