اخبار فرش ماشینی

آتش سوزی انبار فرش در خیابان مصطفی خمینی

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی بروز آتش سوزی در انبار فرش و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۷:۵۱ صبح امروز سه شنبه آتش نشانان ایستگاه های ۴، ۳، ۹۱، ۶۷، ۲۱، ۱ و گروه امداد و نجات ۱ را به همراه گروه هزمت، خودروی بالابر، ۳ خودروی حامل دستگاه های تنفسی و تشک نجات به محل حادثه در خیابان مصطفی خمینی نرسیده به خیابان مولوی بن بست صنی حضرت اعزام کرد.

مهدی داوری، معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان قدیمی ساخت به مساحت ۶۰۰ متر مربع با سقف شیروانی فلزی دیده می شد که درون آن تعداد زیادی موکت و فرش به صورت غیر اصولی انبار شده بود.

او گفت: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات ایمنی و بستن دستگاه های تنفسی وارد محل آتش سوزی شده و پس از تقسیم شدن به چند گروه از جهات مختلف وارد انبار شدند و پس از یافتن کانون آتش سوزی در اقدامی همزمان شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به قسمت های دیگر انبار جلوگیری کردند.

داوری گفت: آتش نشانان به سرعت خود را به پشت بام و سقف شیروانی رسانده و با بکارگیری تجهیزات مخصوص قسمت هایی از سقف را برش داده و عملیات تخلیه دود را از درون انبار انجام دادند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او گفت: خوشبختانه با عملیات دقیق و سریع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی و خسارت مالی بیشتر به انبار فرش جلوگیری شد و این عملیات بدون بروز خسارت جانی مهار و خاموش شد.

کارشناسان علت یابی منطقه ۵ عملیات از هم اکنون سرگرم بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×