اخبار نساجی

آتش در پارکینگ خودروهای صفر کیلومتر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آتش در پارکینگ خودروهای صفر کیلومتر

آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی که در محل مبادی خروجی شهر تهران در استقرار نوروزی بودند با دمیدن شعله های آتش که از پارکینگ خودورهای صفر کیلومتر زبانه می‌کشید به محل آتش سوزی شتافتند.

باشگاه خبرنگاران ، روز گذشته آتش نشانان ایستگاه ۳۰ آتش نشانی با دمیدن شعله های آتش در مسیر غرب به شرق آزاد راه تهران – کرج بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محل آتش سوزی روانه شدند.

به گفته افسر حاجی اکبری فرمانده آتش نشانان نیروهای مستقر در محل استقرار نوروزی با دیدن شعله های آتش که از دیواره شمالی یک پارکینگ بزرگ در محل پارک خودروهای صفر کیلومتر یک شرکت خودروسازی زبانه می‌کشید به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: انداختن شی شعله بر روی ضایعات انباشته شده از قبیل کارتن و پلاستیک فرسوده این آتش سوزی را رقم زده.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حاجی اکبری با اشاره به همکاری نگهبانان این پارکینگ افزود: نگهبانان این پارکینگ نیز با استفاده از دو دستگاه خاموش کننده دستی اقدام به خاموش کردن آتش کردند که با حضور آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات و بدون هر گونه آسیب به خودروهای پارک شده این آتش سوزی مهار و کاملا خاموش شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ایمنی به مسئولین انبار خودرو به ماموریت خود پایان دادند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×