اخبار نساجی

آئین‌نامه جدید گمرکی تا پایان مهر نهایی می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آئین‌نامه جدید گمرکی تا پایان مهر نهایی می‌شود

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران از تدوین آئین نامه جدید گمرکی و ارسال آن به دولت خبر داد و گفت: تا پایان مهر آئین‌نامه قانون جدید گمرکی تصویب و نهایی می شود.

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با بیان این که دو هدف اصلی گمرک در سال های اخیر کاهش زمان و هزینه تشریفات بوده است، گفت: همکاری همه سازمان های مرتبط با امور واردات و صادرات به تحقق این اهداف کمک می کند.

به گزارش ایلنا، عباس معمارنژاد، از مبادله تجاری ایران با ۱۷۳ کشور خبر داد و گفت: در سال جاری تراز تجاری ایران به ۹۰ کشور مثبت (فزونی صادرات بر واردات) است و با ۸۳ کشور تراز منفی (فزونی واردات بر صادرات) داریم.

معمارنژاد همچنین با تاکید بر ایجاد زیرساخت های حمل و نقل و ترانزیت در کشور گفت: در پنج ماه نخست سال جاری ۴.۵ میلیون تن کالا از کشور ترانزیت شده که از دوره مشابه پارسال ۲۸ درصد بیشتر است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران همچنین از تدوین آئین نامه جدید گمرکی و ارسال آن به دولت خبر داد و گفت: تا پایان مهر آئین‌نامه قانون جدید گمرکی تصویب و نهایی می شود.

معمارنژاد در باره آمار گمرکات تخصصی برای ورود برخی از گروه کالایی هم گفت: ۱۹ تا ۲۰ گروه کالایی از جمله فرش، لوازم رایانه و فناوری اطلاعات و لاستیک خودرو؛ گمرک تخصصی دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×