اخبار نساجی

وزارت صنعت مخالف دریافت کارمزد از تراکنش‌ها است

 

معاون آموزش ، پژوهش و فناوری اطلاعات وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت:این وزارتخانه مخالف دریافت کارمزد تراکنش از طریق دستگاههای کارت خوان است چرا که این اقدام برخلاف توسعه تجارت الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم “شاتا” علی اصغر توفیق در نشست مدیران فناوری اطلاعات واحدهای صنعتی استان تهران از کارشناسان و مدیران IT به عنوان دارایی های نامشهود سازمانها یاد کرد و افزود : باید روی نیروی انسانی سرمایه گذاری کنیم و به عنوان سرمایه ببینیم نه هزینه.

وی با تاکید بر توسعه تجارت الکترونیک اضافه کرد : مرکز توسعه تجارت الکترونیک تا آخر سال پنجره واحد تجارت الکترونیک راه اندازی را می نماید.

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت : باید در حوزه IT سرمایه گذاری شود ، ساختار و سازمانهای مناسب ایجاد کنیم و مدیران مجموعه های تولیدی و صنعتی به لزوم ایجاد و حضور حوزه IT معتقد باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به تفاهم نامه های امضاء شده با وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش افزود: در حوزه ITباید همکاری های متقابل بیشتر گردد و به تربیت نیروی انسانی کارآمد اشاره کرد.

وی تصریح کرد : در نظر داریم نشستهای تخصصی در این حوزه با گروههای صنعتی خاص داشته باشیم.

در این نشست که مدیران بخش IT شرکتهای مختلف صنعتی حضور داشتند هر یک از شرکت کنندگان مشکلات بنگاه خود در حوزه IT را تشریح کردند و توفیق قول داد که در حد امکان درصدد رفع مشکلات مربوط برآید و از این پس تعامل دو جانبه ای برقرار شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×