اخبار فرش ماشینی

‎۱۲۰‎سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری‎ ‎در ایران اعلام آمادگی کردند‎ ‎

مسوول امور استانهای و نمایندگی های‎ ‎خارج از کشور همایش سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج گفت: ۱۲۰سرمایه گذار خارجی‎ ‎برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرده اند‎. ‎
منصور قلی زاده،‎ ‎جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود:در کل کشور و استانها بیش از ۴۰۰سرمایه گذار برای‎ ‎سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری ثبت نام کرده اند که ۹۰ نفر از‎ ‎این تعداد سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور هستند‎. ‎

به گفته وی،طرح‎ ‎توجیهی پروژه های عمرانی و قابل سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور نیز هم اکنون‎ ‎تدوین شده تا سرمایه گذاران با توجیهه اقتصادی طرح ها آشنا شوند‎.
‎قلی زاده‎ ‎افزود: بیشترین ایرانیانی که مقیم خارج از کشور سکونت دارند در کشورهای اروپا ساکن‎ ‎هستند که برخی از این افراد برای سرمایه گذاری در ایران راغب و مشتاق هستند‎.
‎به‎ ‎گفته وی،دفتر سرمایه گذاری ایرانیان مقیم خارج از کشور و سرمای گذاران خارجی دائمی‎ ‎شده و دبیرخانه همایش سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور نیز راه اندازی شده و از‎ ‎این پس دائمی خواهد بود‎.
‎قلی زاده ادامه داد: جذب سرمایه گذاران خارجی و‏‎ ‎ایرانیان مقیم خارج از کشور باعث ایجاد اشتغال و توسعه در استان های کشور خواهد شد‎.
‎به گزارش ایرنا،همایش سرمایه گذاری ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاران‎ ‎خارجی از اول خردادماه به مدت سه روز در شیراز برگزار می شود‎.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×