اخبار فرش ماشینی

رشد صادرات ماشین الات نساجی ایتالیا در سال ۲۰۱۷

سال ۲۰۱۷ با سفارش های خارجی بسیار خوبی برای ماشین سازان نساجی ایتالیایی اغاز شد و پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۷ صادرات ماشین الات نساجی ایتالیا با رشد خوبی مواجه شود. از طرفی سفارش های داخلی برای ماشین آلات نساجی از طرف شرکت های تولید کننده کالاهای نساجی ایتالیایی هم با رشد مواجه بوده است.

خانم رافائلا کارابلی مدیر انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا با اشاره به این مطلب فضای کلی و دید جهانی نسبت به ماشین آلات نساجی ساخته شده در ایتالیا را بسیار مثبت ارزیابی کرد.
طبق آمارهای صادره از طرف انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا سفارشات دریافت شده توسط شرکت های ماشین ساز نساجی ایتالیا در سه ماهه اول ۲۰۱۷ یعنی از ماه ژانویه تا مارچ امسال ۲۴ درصد افزایش داشته است (نسبت به زمان مشابه در سال ۲۰۱۶)
این امار در سفارشات داخلی توسط شرکت های تولید کننده نساجی ایتالیایی نیز نسبت به سال پیش ۱۶ درصد رشد داشته است.

انجمن ماشین سازان نساجی ایتالیا که با نام اختصاری آچیمیت از آن یاد می شود دارای ۳۰۰ عضو می باشد که اغلب آنها در عرصه بین المللی حضور دارند و ماشین آلات خود را اغلب صادر می کنند. ۳۰۰ عضو موجود در انجمن آچیمیت بالغ بر ۱۲۰۰۰ نفر کار مند و پرسنل دارند م ارزش ماشین آلات تولیدی آنها بیش از ۲.۷ میلیارد دلار تخمین زده می شود. بیش از ۸۵ درصد این ماشین آلات به کشورهای صاحب نام در تولید کالاهای نساجی مانند ترکیه، چین، هندوستان، پاکستان و کشورهای اروپایی صادر می شود.

ماشین آلات نساجی ایتالیایی همواره به داشتن کیفیت مناسب و قیمت رقابتی مشهور بوده اند و در سال های اخیر نیز به پیشرفت های جدی در بخش کاهش مصرف انرژی و تولیدات دوستدار محیط زیست دست یافته اند. شرکت های سازنده ماشین آلات نساجی ایتالیا در بخش های ماشین آلات رنگرزی، چاپ و تکمیل و بافندگی در دنیا مشهور هستند.

ترجمه : بهنام قاسمی
تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×