اخبار نساجی

اسامی افراد پردرآمد خراسان رضوی برای انصراف از دریافت یارانه اعلام شد

 

اسامی افراد پردرآمد خراسان رضوی برای انصراف از دریافت یارانه اعلام شد

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی از اعلام اسامی سرپرستان خانوار پردرآمد در این استان برای انصراف از دریافت یارانه خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، ‘سیدعلی شهابی’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: از مجموع ۱۰ میلیون سرپرست خانوار در کشور که قرار بود اسامی آنان برای انصراف از دریافت یارانه ها اعلام شود تاکنون اسامی چهار میلیون نفر اعلام شده است.

وی شمار این افراد را در استان خراسان رضوی ذکر نکرد اما گفت: تمام این افراد به صورت کاملا اختیاری می توانند از دریافت یارانه انصراف دهند و هیچگونه اجباری در این زمینه وجود ندارد.

او اظهار داشت: این امر با توزیع ‘فرم خودانصرافی’ که دراختیار فرمانداری ها قرار گرفته انجام می شود و بر اساس برنامه ریزی فرمانداران با دعوت از افراد به صورت تلفنی، ارسال نامه و یا مذاکره با آنها این کار را انجام می دهند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر اینکه شیوه حذف یارانه این افراد به صورت کاملا خودانصرافی خواهد بود گفت: در صورت موافقت افراد، به سه طریق انصراف از دریافت مبلغ یارانه امکانپذیر است.

او افزود: ‘انصراف از دریافت ۱۰۰ درصد مبلغ یارانه، انصراف از دریافت ۵۰ درصد مبلغ یارانه و انصراف از دریافت یارانه به صورت دوره ای’ از شیوه های انصراف افراد پردرآمد از دریافت یارانه است که به اختیار خود می توانند هر یک از این شیوه ها را انتخاب نمایند و یا اینکه خواستار ادامه دریافت مبلغ یارانه باشند.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: قرار بود بود از محل منابعی که با انصراف افراد پردرآمد از دریافت یارانه جمع آوری می شود، در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها بر میزان یارانه سایر دهکهای جامعه افزوده شود که هم اکنون اجرایی نشده و منتظر تصمیم گیریهای کلان در این راستا هستیم.

وی افزود: مردم به هیچ وجه در این زمینه نگرانی نداشته باشند زیرا در صورت برقراری تماس از سوی فرمانداریهای هر شهرستان، انصراف از دریافت یارانه به صورت کاملا اختیاری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×