اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در کرمان افتتاح شد‌

نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش دستباف در سازمان تعاون روستایی استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز سومین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلو فرش با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی در سالن تعاون روستایی کرمان افتتاح شد.

محسن سلاجقه معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قیمت تابلو فرش‌ها و قالی‌های دستباف در این نمایشگاه زیر قیمت بازار است.

وی افزود: به دلیل اینکه قدرت تشخیص فرش ماشینی از دستباف سخت است به همین منظور اتحادیه فرش دستباف این تابلو فرش‌ها را کدگذاری کرده تا تابلو فرش تقلبی از اصل تشخیص داده شود.

سلاجقه تصریح کرد: نمایشگاه فرش را به دلیل مسائل امنیتی مانند سرقت در فضای بسته برگزار می‌کنیم.

وی بیان ‌داشت: دوره سوم نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش در سازمان تعاون روستایی استان کرمان برگزار می‌شود که یک مکان دولتی است و از امنیت بالایی برخوردار است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سلاجقه عنوان کرد: به دلیل اینکه ما اعلام کرده‌ایم نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ دایر است، مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

وی گفت: علت تاخیر در افتتاح نمایشگاه تخصصی فرش حادثه رخ داده برای یکی از خودروهای حامل فرش‌ها به کرمان بود که شکر خدا اتفاق خاصی رخ نداد و این فرش‌ها توسط ماشین دیگری بارگیری شدند و امروز در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفتند.

سلاجقه عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش دستباف از ۳۰ مهر ماه تا ۴ آبان ماه در سازمان تعاون روستایی استان کرمان واقع در جاده تهران سه راه سیلو برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×