اخبار نساجی

یکصد روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

یکصد روستای لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند

خرم آباد – استاندار لرستان گفت: با تکمیل طرح های گاز رسانی در مناطق روستایی این استان یکصد روستای لرستان تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ‘حبیب الله دهمرده’ در جریان بازدید از شرکت ملی گاز استان لرستان افزود: دولت عدالت محور عنایت ویژه ای به مناطق روستایی و خدمت رسانی به روستاییان دارد که از آن جمله می توان به اجرای طرح های گسترده گاز رسانی در مناطق روستایی اشاره کرد.

وی اظهار داشت: اجرای طرح گاز رسانی به ۱۰۰ روستا در مناطق محروم، دور افتاده و کوهستانی کار بسیار سخت و بزرگی است که به همت مدیران، کارشناسان و کارگران تلاشگر شرکت گاز در استان لرستان اجرایی شده است.

دهمرده با اشاره به اینکه شرکت گاز لرستان از وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمدی برخوردار است، گفت: سرمایه گذاری در بخش نیروی انسانی به عنوان سودآورترین سرمایه گذاری، نقش مهم و موثری در پیشبرد بهتر و دقیق تر برنامه ها و کارهای اداری و اجرایی دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

استاندار لرستان افزود: از دیگر عوامل موثر برای موفقیت در اجرای کارها، توان مدیریت در شناسایی ظرفیت ها و استفاده از استعدادها با طرح و برنامه علمی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان نیز در این دیدار گفت: طرح گاز رسانی به ۸۸ روستای استان لرستان از ابتدای سال جاری تا پایان دهه فجر تکمیل و به بهره برداری رسیدند که انتظار می رود تا پایان امسال این تعداد به ۱۰۰ روستا افزایش یابد.

‘علی گودرزی’ افزود: اکنون نرخ پوشش جمعیتی گاز طبیعی در مناطق روستایی لرستان ۵۱ درصد و در مناطق شهری ۹۷ درصد است که به لحاظ میانگین کشوری این استان در این زمینه در رده های برتر کشور قرار دارد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×