اخبار نساجی

ابطال ۶۰۰ کارت سوخت خودروی سنگین

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با تشدید نظارت‌ها و به منظور جلوگیری از قاچاق احتمالی نفت‌گاز، ۵۹۹ کارت سوخت خودروی سنگین غیر فعال در خاش و سراوان باطل شد.

به گزارش زاهدان پرس به نقل از روابط عمومی شرکت نفت زاهدان، مرتضی عابدینی در اینرابطه اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق و حفظ سرمایه ملی، این شرکت برنامه‌های نظارتی را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: در این راستا به منظور شناسایی خودروهای سنگین فعال در شهرستان‌های خاش و سراوان، ۵۹۹ خودروی سنگین غیر فعال شناسایی و کارت سوخت آنها باطل شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: با شناسایی این خودروها، روزانه ۵۲ هزار و ۹۳۳ لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی نفت‌گاز صرفه‌جویی شد.

عابدینی یادآور شد: با شناسایی این میزان کارت‌های سوخت، سالیانه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز، این سرمایه ملی حفظ می‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی بیان داشت: مرحله دوم طرح نظارت بر توزیع فرآورده‌ها در آینده‌ای نزدیک در منطقه زاهدان انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به شناسایی دیگر متخلفان نفتی اظهار داشت: تا ابتدای خردادماه جاری، ۷۸ پرونده متخلف تشکیل و در حدود شش نشست کمیته رسیدگی به تخلفات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان بررسی شد.

عابدینی افزود: پس از بررسی پرونده‌ها، متخلفان طبق قانون، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون ریال جریمه شدند.

وی اضافه کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با هدف حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی کشور و در پی اجرای دستورالعمل رسیدگی به تخلفات، نهایت تلاش خود را به کار می‌برد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به تخلفات انجام شده گفت: این تخلفات شامل کسری غیرمجاز، فک پلمب، انحراف از مسیر، آلوده‌کردن فرآورده‌ها و سوء استفاده از کارت هوشمند سوخت بوده که توسط مجاری عرضه و نفت‌کش‌های حمل فرآورده انجام گرفته است.

عابدینی بیان داشت: این منطقه درصدد است با بهره‌گیری و اجرای هر چه بهتر دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و با همکاری سازمان‌های مربوطه ضمن برخورد لازم با متخلفان، میزان تخلفات فرآورده‌های نفتی را طی بازه زمانی مشخص، کاهش دهد.

وی یادآور شد: کمیته تخلفات این شرکت همواره با حضور کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری سیستان ‌و بلوچستان برگزار می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×