اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه ها

یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی تهران و لیست شرکت کنندگان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی ::‌ بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان پیرامون یازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی و نحوه برگزاری آن در نهایت به صورت قطعی می‌توان گفت یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی و صنایع وابسته در تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. در این رویداد عظیم بین‌المللی که دیگر پس از پشت سر گذاشتن یک دهه فعالیت و برگزاری بانظم و قاعده درست و با اصول شرکت‌های معتبر داخلی بسیاری حضور خواهند داشت.

تا این لحظه که این مطلب را می‌خوانید حضور شرکت‌های قیطران، قالی سلیمان، زمرد مشهد، سورنا فرش ایرانیان، نیمابافت کاشان، ماهریس بافت، زاگرس کرمانشاه، افشار زرینه، فرش بهشتی، آرشام، بوستان ترمه، یلدای کویر کاشان، ابریشم شمال، خاطره کویر کاشان، رادفرش مروارید، فرش پارمیس، فرش رجال، شرکت نگین رز سپاهان، فرش شاهرخ، فرش اطمینان، فرش اوپال، تمدن فرش کاشان، هورام، الماس کویر کرمان، فرش پردیسان دلیجان، فرش لیلی، فرش داریوش و دیگر شرکت های برتر فرش ماشینی قطعی است.

فرش ماشینی با رنگ بندی آبی

در کل نزدیک به ۱۰۰ شرکت معتبر نساجی و فرش ماشینی در این رویداد حضور خواهند داشت و تعداد اندکی نیز شرکت خارجی در این نمایشگاه غرفه دارند. دلیل عدم حضور شرکت های خارجی در این رویداد برای همه روشن است و متأسفانه گره تحریم همچنان مانعی برای رونق بخش تولید به شمار می‌رود.

اما این نمایشگاه غایبان بزرگ دیگری نیز دارد که از آن جمله می‌توان به فرش فرهی، فرش مرینوس، فرش اکباتان، فرش ستاره کویر یزد، فرش مشهد، فرش مشهد اردهال و چند شرکت دیگر اشاره کرد. تعدادی از این شرکت‌ها سالهاست در رویدادهای داخلی حضور ندارند و تعدادی نیز امسال به آن جمع اضافه شدند که هر کدام نیز دلایلی برای عدم حضور خود دارند.

مجله نساجی کهن به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد برای تمامی حاضرین در نمایشگاه آرزوی موفقیت و کامیابی دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : نمایشگاه فرش ماشینی تهران و کشمکش ها با اتاق کاشان

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×