اخبار نساجی

کشف ۷۸ میلیون تومان پول جعلی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کشف 78 میلیون تومان پول جعلی

 

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای جعل اسکناس در این استان خبر داد.

به گزارش زلال نیوز ، سرهنگ محمدصادقی در این‌باره گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر این که فردی به نام «ایرج» با تشکیل باندی در شهرهای مرزی غرب کشور اقدام به تهیه اسکناس‌های جعلی می‌کند و آنها را پس از انتقال در تهران و کرج به فروش می‌رساند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مطلع شدند که نامبرده به همراه چند تن از همدستانش قصد حمل محموله اسکناس‌های جعلی را از طریق یکی از شهرهای غربی به کرج و تهران دارند، بنابراین گروهی از ماموران با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهر کرج، خودرو متهمان را که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بود در اتوبان تهران – کرج مشاهده کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صادقی افزود: ماموران با دادن اخطارهای پلیسی سعی در توقف خودرو داشتند اما خودرو متهمان به‌دلیل سرعت زیاد و رعایت‌نکردن فاصله طولی پس از برخورد با وسیله نقلیه جلویی بشدت دچار خسارت شد و دیگر قادر به حرکت نبود.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز تصریح‌کرد: در این عملیات سردسته باند به همراه سه تن دیگر از همدستانش دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۷۸ میلیون تومان پول جعلی تعداد پنج قطعه کارت شناسایی و یک مهر جعلی یک دستگاه فلزیاب و تعداد سه عدد دستگاه تشخیص اسکناس جعلی کشف شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×