اخبار نساجی

نشست تخصصی “بررسی مشکلات و موانع حضور در بازار کشور اوگاندا” برگزار شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تهران – خبرگزاری مهر: اولین نشست تخصصی توسعه روابط تجاری ایران – اوگاندا با حضور سفیر ایران در اوگاندا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این نشست پیش از ظهر چهارشنبه با هدف توسعه و افزایش صادرات غیرنفتی استان تهران در سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران برگزار و مشکلات تجار ایرانی برای حضور در بازار کشور اوگاندا بررسی شد.

سفیر ایران در کشور اوگاندا در این نشست گفت:‌‌ صنایع خانگی و کوچک در این کشور رایج است و بازرگانان و شرکتهای ایرانی می توانند در زمینه ایجاد مراکز فنی و حرفه ای با هدف تولید و عرضه کالا، ایجاد شرکتهای حمل و نقل جاده ای، توسعه صنایع بسته بندی کالا و کشاورزی در کشور اوگاندا فعالیت کنند.

علی اکبر دلیران با بیان نیازهای موجود در کشور اوگاندا افزود: تجار ایرانی در زمینه های انرژی و آب آشامیدنی نیز می توانند در این کشور سرمایه گذاری کنند.

شرکتهای ایرانی می توانند در زمینه نفتی در کشوور اوگاندا فعال شوند

وی با بیان اینکه این کشور با داشتن نفت در حال تبدیل شدن به یک کشور صادر کننده نفت است، افزود:‌ شرکتهای ایرانی می توانند در زمینه های اکتشاف، استخراج و پالایش ذخایر نفتی نیز در این کشور فعال شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با بیان اینکه این کشور به فعالیت و ساخت و ساز در زمینه ساخت مراکز درمانی و تخصصی نیازمند است، گفت: در حال حاضر درمانگاهی ۱۰۰ تخته خوابی از سوی کشور ایران در این کشور در حال ساخت است که در پنجمین سالگرد استقلال اوگاندا به این کشور هدیه می شود.

دبیر دوم سفارت اوگاندا در ایران نیز در این نشست، سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی،‌ توسعه صنایع بسته بندی، شیلات، دامپروری، خدمات نساجی، پوشاک و توریسم را در کشور خود، سرمایه گذاری موفقی عنوان کرد.

ماسیکو با بیان ضرورت افزایش سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی بیان کرد: قهوه، چای، پنبه، توتون، غلات، دانه های روغنی، سبزیجات،‌ میوه ها و محصولات باغی و گلکاری در این کشور کشت می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×