اخبار نساجی

افزایش بیش از ۴۰۰ میلیارد دلاری تولید ناخالص داخلی ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

واحد اطلاعات اکونومیست در تازه‌ترین پیش‌بینی خود عنوان کرد که تولید ناخالص داخلی ایران تا سال ۱۳۹۶ افزایش بیش از ۴۰۰ میلیارد دلاری می‌یابد.

واحد اطلاعات اکونومیست در گزارش ماه دسامبر ۲۰۱۲ خود ضمن تاکید بر موضع پیشین خود اعلام کرده است که تولید ناخالص داخلی ایران از ۴۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار در سال گذشته به ۴۸۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در سال جاری خواهد رسید که ۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

آمارها حاکی از آن هستند که در سال آینده تولید ناخالص داخلی کشور معادل ۵۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار خواهد بود که از افزایش ۵۰ میلیارد دلاری برخوردار است.

انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۳ تولید ناخالص داخلی ایران با افزایش ۶۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری مواجه شده و به ۶۰۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار بالغ شود.

به اعتقاد اکونومیست تداوم روند صعودی منجر به ثبت رقم ۶۸۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برای تولید ناخالص داخلی کشور در سال ۱۳۹۴ خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۵ رقم ۷۷۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار برای تولید ناخالص داخلی ایران به ثبت برسد که این رقم در سال ۱۳۹۶ برابر با ۸۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار خواهد بود.

تولید ناخالص داخلی ایران در سال ۹۶ در مقایسه با سال جاری ۴۰۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×