اخبار نساجی

فراخوان بانک مرکزی از صرافی‌های مجاز / شرایط درخواست گواهی نماد اعلام شد

 

فراخوان بانک مرکزی از صرافی‌های مجاز / شرایط درخواست گواهی نماد اعلام شد

بانک مرکزی در اطلاعیه ای خطاب به صرافی های دارای مجوز اعلام کرد: از فردا تا جمعه هفته جاری نسبت به تکمیل فرمهای درخواست گواهی نماد از طریق کانون صرافان ایرانیان اقدام کنند.

به گزارش مهر، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از صرافان دارای مجوز خواست ضمن مراجعه به کانون صرافان ایرانیان نسبت به پرنمودن فرم‌های درخواست گواهی نماد (توکن) اقدام کنند.

اداره نظارت بر موسسات پولی غیربانکی با صدور اطلاعیه‌ شماره ۲ ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: از آنجایی که این بانک در حال جایگزینی سامانه سنای ۲ به جای سامانه سنای موجود است، لذا مقتضی است مدیران عامل شرکت های صرافی سراسر کشور به همراه کلیه کاربران سامانه سنا از روز دوشنبه هشتم مهرماه سال جاری تا جمعه دوازدهم همین ماه با در دست داشتن مدارک و مستندات ذیل از ساعت ۹ الی ۱۷ به محل کانون صرافان ایرانیان مراجعه و نسبت به پرنمودن فرم‌های درخواست گواهی نماد (توکن) اقدام کنند.

در اطلاعیه بانک مرکزی مدارک لازم برای مراجعه صرافان اصل و کپی خوانای شناسنامه (در صورت داشتن صفحه توضیحات، کپی صفحه آخر نیز الزامی است)، اصل و کپی کارت ملی (پشت و رو و کاملا خوانا)، کد پستی محل سکونت، آدرس پست الکترونیک فعال، شماره شبای یکی از حساب‌های شخص کاربر (شماره شبای متقاضی می‌تواند مربوط به هر یک از بانک های دولتی یا خصوصی باشد) و رسید خودپرداز مبنی بر واریز مبلغ ۸۰۰ هزار ریال به طور علی الحساب به شماره کارت ۱۷۴۹-۰۱۱۹-۹۵۱۰-۶۳۶۷ به نام اداره نظام‌های پرداخت جهت هر یک از کاربران اعلام شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

زمان تحویل توکن‌ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×