اخبار نساجی

افزیش ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی قیمت سیم کارت کد یک و دو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزیش ۵۰ تا ۶۰ هزار تومانی قیمت سیم کارت کد یک و دو

رییس انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی گفت: قیمت کدهای قدیمی سیم کارت تلفن همراه در سال جاری افزایش یافت.

افشار فروتن لاریجانی در گفت وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: قیمت سیم کارت تلفن همراه با کد یک و دو ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان و کد سه به مبلغ ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان در سال جاری در مقایسه با روزهای پایانی سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این روند صعودی قیمت قابل پیش بینی بود ابراز کرد: تقاضا برای کدهای قدیمی نیز در حال حاضر بیش تر از عرضه است و شاید بتوان گفت روند صعودی هم چنان ادامه خواهد داشت.

فروتن پیش بینی کرد که روند افزایشی قیمت سیم کارت ها با کدهای قدیمی هم چنان ادامه داشته باشد و البته این موضوع به شرایط تقاضا در بازار بستگی دارد و افزایش قیمت اجتناب ناپذیر است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی گفت: از ابتدای سال گذشته در حوزه سیم کارت های ۰۹۱۲ با کدهای قدیمی یک، دو و سه روند صعودی را شاهد بودیم و به طور کلی می توان گفت در شش ماهه دوم سال گذشته افزایش قیمت بیش تری را به نسبت شش ماهه اول سال در سیم کارت های ۹۱۲ با کدهای قدیمی داشتیم.

فروتن ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته شاهد رونق چند روزه ای در بازار سیم کارت تلفن همراه بودیم که می توان گفت این رونق در تمام کد ها اتفاق افتاد اما خیلی زود فروکش کرد و البته این رونق، افزایش قیمتی را منجر نشد و فقط بازار سیم کارت تلفن همراه را از حالت رکود خارج کرد.

رییس انجمن فروشندگان سیم کارت، گوشی و لوازم جانبی همچنین پیش از این گفته بود: نوسانات نرخ ارز و سکه باعث شد سرمایه گذاران فعال در حوزه ی سیم کارت تلفن همراه که تعدادشان نیز کم نیست، سرمایه ی خود را به آن سمت ببرند ولی در حال حاضر با توجه به این که در آن بخش نیز ثباتی به وجود آمده، فکر می کنم این موضوع مجددا به حالت اولیه برگشته و سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در حوزه ی تخصصی خود که سیم کارت تلفن همراه است، برگردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×