اخبار فرش ماشینی

گزارش تصویری نمایشگاه فرش و کفپوش ابوظبی ۲۰۱۵

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اولین دوره نمایشگاه فرش و کفپوش ابوظبی در شرایطی به پایان رسید که شرکت های ایرانی تولید کننده فرش ماشینی و دستباف در آن حضور مناسبی داشتند. این نمایشگاه که به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه های بین المللی و همایش های ابوظبی برگزار شد مورد استقبال مقامات دولتی و محلی امارات قرار گرفت.

شهر ابوظبی یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است که از جهات مختلف محلی مناسب برای برگزاری یک رویداد مهم کفپوش به شمار می رود و به جهت وجود بزرگترین فرش دستباف جهان به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع در مسجد ابوظبی مکانی سمبولیک به شمار می رود. به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه ابوظبی می تواند به یک قطب در صنعت کفپوش و فرش خاورمیانه بدل شود و تمام زیرساخت های اقتصادی و زیربنایی برای این مهم را در اختیار دارد. منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا همواره یکی از نقاط مهم دنیا برای صنعت فرش و کفپوش بوده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه در دوره بعدی این نمایشگاه با شماره تلفن های ۰۹۱۲۵۳۸۷۲۶۲ و ۷۷۲۴۵۷۸۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×