اخبار نساجی

افزایش حقوق به سبک صدا و سیما؛ مدیران ۷۰ درصد، کارکنان ۱۶ درصد

 

افزایش حقوق به سبک صدا و سیما؛ مدیران 70 درصد، کارکنان 16 درصد

سایت روزنامه دولتی ایران نوشت:کارکنان صدا و سیما، نسبت به آنچه افزایش ۷۰ درصدی حقوق مدیران ارشد آن سازمان می دانند، اعتراض دارند.

اخیرا نامه ای از معاونت اداری مالی سازمان صدا و سیما، در میان کارکنان سازمان دست به دست می شود که درباره “ضرایب جذب و فوق العاده شغل مدیران” است.

کارکنان صدا و سیما از محتوای این نامه چنین برداشت کرده اند که حقوق مدیران این سازمان در سال جاری می تواند تا ۷۰ درصد افزایش یافته یابد.

این نامه اداری، بازخوردی بسیار منفی در صدا و سیما داشته، چرا که میزان افزایش حقوق کارکنان عادی سازمان، امسال به ۱۶ درصد هم نرسیده است.  گویا قرار است، کارکنان این سازمان، امروز در حاشیه برگزاری نماز ظهر و عصر در مسجد بلال، اعتراض خود را نسبت به این بخشنامه به گوش مدیریت ارشد سازمان برسانند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

یکی از کارمندان صدا و سیما در تماس با خبرنگار شبکه ایران اظهار داشت: کارکنان سازمان صدا و سیما به روند نامتعارفی که در سازمان باب شده است معترضند.

وی گفت: تغییر در ضرایب جذب و فوق العاده شغل مدیران، علاوه بر آنکه در همین سال اول، نزدیک به یک میلیارد تومان بار مالی برای سازمان دارد، از تبعیضی آشکار میان مدیران و دیگر کارمندان عادی خبر می دهد.

این کارمند صدا و سیما از وضعیت نامناسب عفاف و حجاب در سازمان نیز گلایه کرد و گفت: عدم توجه مدیران سازمان به موضوع عفاف و حجاب مورد دیگری است که باید  به آن رسیدگی شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×