اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

گزارش تصویری افتتاح رویداد تخصصی معرفی فرش ایرانی در مرکز دائمی نمایشگاهی ایران در بغداد

گزارش تصویری افتتاح رویداد تخصصی معرفی فرش ایرانی در مرکز دائمی نمایشگاهی ایران در بغداد با حضور جناب آقای مسجدی سفیر ایران در عراق و جناب آقای الحمدانی رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق و جناب آقای بهزاد رایزن بازرگانی ایران درعراق

 

عراق همواره به عنوان یکی از کشورهای مهم صادرانی ایران مطرح بوده است. به ویژه فرش ماشینی یکی از کالاهایی است که ایرانیان می توانند به عراق صادر کنند و با توجه به نزدیکی مسافت و سهل الوصول بودن بازار شرکت های فرش ماشینی همیشه نیم نگاهی به این کشور داشته اند. امسال برای اولین بار نمایشگاهی با حضور ۱۱ شرکت ایرانی در مرکز نمایشگاهی ایران در بغداد برگزار شد . در روزهای آینده گزارشات بیشتری از این رویداد و نحوه برگزاری آن را برای شما خوانندگان عزیز وب سایت نساجی کهن منتشر خواهیم کرد. باید دید که آیا برگزار کننده ایزانی توانسته است بازدیدکنندگان و تجار و بازرگانان عراقی مرتبط با این صنعت را به نمایشگاه دعوت کند یا خیر چرا که معمولا در چنین رویدادهایی مهمترین بخش حضور بازدیدکنندگان و خریداران اصلی بازار هدف است تا شرکت های حاضر بتوانند با برقراری ارتباطات لازم مسیر صادرات کالاهای خود به عراق را هموار نمایند.

اسامی شرکت های فرش ایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه به قرار زیر است:

۱- شرکت فرش الماس کویر کرمان

۲-شرکت فرش آثار

۳-شرکت شادلین فرش کاشان

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

۴-شرکت گروه صنعتی نوین تکنیک

۵-شرکت کتیبه پایتخت

۶-شرکت  پدیده عمارت کاشان

۷-شرکت تمدن فرش کاشان

۸-شرکت موکت فیروزه یزد

۹-شرکت فرش توس مشهد

۱۰-شرکت فرش و گلیم مجلل (فرش بیدگلستان)

۱۱-شرکت یلدای کویر زاگرس کاشان

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×