اخبار نساجی

رونق معاملات پلیمری ها در بورس کالای ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

با وجود قرار داشتن در ماه رمضان، معاملات محصولات پلیمری در بورس کالای ایران طی هفته گذشته با رونق دنبال شد.

به این ترتیب همچنان پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پی وی سی ها، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و برخی از گریدهای نساجی و پلی اتیلن های سبک فیلم با استقبال از سوی خریداران روبه رو شدند.

به این ترتیب پی وی سی ها بیشترین تقاضای خرید را در هفته قبل داشتند، به طوری که گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر ۱۰۰۰ تن عرضه و ۱۷۰۰  تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲هزار و ۵۵۳ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۱۵ تومان رقم خورد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گرید ۶۵ پی وی سی پتروشیمی بندرامام هم که به صورت سلف و با حجم ۳۰۱۴ تن عرضه شده بود، ۶۲۴۸ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۲ هزار و ۸۱۵ تومان مورد معامله قرار گرفت.

گرید ۶۵ پتروشیمی اروند هم به میزان ۹۹۰ تن عرضه و ۲۸۱۶ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت خرید این کالا هم ۲ هزارو ۹۹۳ تومان رقم خورد.

پی وی سی گرید ۵۷ و ۷۰ پتروشیمی آبادان هم که به صورت سلف عرضه شده بودند، تقاضایی بیش از عرضه داشتند، به طوری که عرضه ۸۰۰ تنی گرید ۵۷ یک هزار و ۳۸۰ تن تقاضا و گرید ۷۰ هم به میزان ۸۰۰ تن عرضه و ۱۳۴۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالاها ۲ هزار و ۸۰۸ تومان و میانگین قیمت خرید آنها به ترتیب ۲ هزار و ۹۶۴ و ۳ هزار و ۴۵۲ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام هم بعد از پی وی سی ها در کانون توجه خریداران قرار داشتند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ با حجم ۱۵۰۰ تن عرضه شد و ۳۰۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۶۶۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۲۰ تومان بود.

گرید ۰۲۰ هم به میزان ۱۵۰۰ تن عرضه و ۲۰۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۶۶۲ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزارو ۷۰۴ تومان رقم خورد.

بعد از پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز برای خریداران جذاب بودند.

براساس این گزارش، سه شنبه هفته گذشته در گروه محصولات پلیمری ۳۵ هزار و ۱۹۳ تن محصول مورد معامله قرار گرفت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×