اخبار نساجی

تغییر شیوه پرداخت مشوق‌های صادراتی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تغییر شیوه پرداخت مشوق‌های صادراتی

 

با توجه به مذاکراتی که با نمایندگان بخش خصوصی انجام شده چارچوب جدید محدودیت صادرات و واردات با رویه‌ای ثبات و دارای استمرار ادامه می‌یابد.

حمید صافدل، رئیس سازمان توسعه تجارت درباره روند ادامه محدودیت واردات و صادرات اظهار کرد: رویه‌ای که اعلام شده با عنوان رویه‌ای با ثبات استمرار می‌یابد.

وی ادامه داد: فهرستی که تهیه شده نهایی است و با مذاکراتی که با نمایندگان بخش خصوصی داشته‌ایم تغییرات لازم در چارچوب اعلامی اعمال شده است و این رویه با ثبات استمرار می‌یابد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

او درباره مشوق‌های صادراتی با بیان اینکه در ابتدای امسال نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان مشوق صادراتی پرداخت شده‌ است، بیان کرد: از ابتدای امسال اعلام کرده بودیم که مشوق‌های صادراتی نقدی پرداخت نمی‌شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در بعضی پروژه‌های زیرساختی کمک‌هایی برای تکمیل آنها پرداخت شده که رقم آن نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در پایان سال نیز به پروژه‌هایی مثل مهر ماندگار مشوق‌های صادراتی پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: مشوق‌های صادراتی به جای نقدی به صورت حضور در هیات‌های تجاری، اعزام آنها و غیره خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×