اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

کهن در بزرگترین رویداد فرش ماشینی کشور

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تنها یک روز دیگر به آغاز بزرگترین نمایشگاه فرش ماشینی،کفپوش و موکت کشور مانده است.رویدادی که پس از نه سال برگزاری موفقیت آمیز توانسته چایگاه شایسته‌ای برای خود درمیان نمایشگاه‌های دنیا و تولیدکنندگان داخلی در بازارهای خارجی و داخلی مهیا کند. همچنین توانسته تولیدکنندگان فرش ماشینی را از جای جای دنیا در تهران گرد هم آورد تا آخرین دستآوردهای خود در این حوزه را به بازدیدکنندگان عرضه کنند.

حضور در نمایشگاه از این جهت مهم است که شرکت‌ها با حضور خود به همکاران و عامه مردم بگویند ما نیز آماده هستیم با جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهانی تمامی توان خود را به کار بسته تا بتوانیم در بازار جایگاهی درخور شأن خود داشته باشیم.

در نمایشگاه کف‌پوش، موکت و فرش ماشینی تهران شرکت‌ها جدیدترین فرش‌های ماشینی طراحی و تولید شده با بهترین نقشه‌ها و ترکیب رنگ‌های متنوع را با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و مواد اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و … با آخرین نوآوری در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. افزایش راندمان تولید، توجه به توسعه این صنعت، یافتن بازارهای جدید صادراتی، آشنائی با نوین‌ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش در جهان و افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدیدکنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برگزاری نشست هم‌اندیشی روسای اتحادیه‌ها، برگزاری کارگاه آموزشی طراحی فرش ماشینی و حضور هیئت تجاری و بازرگانی خارجی برخی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه بین‌المللی انواع کف‌پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته است.

مجله نساجی کهن نیز به رسم همیشگی و به عنوان تنها رسانه تخصصی فرش ماشینی در کنار تولیدکنندگان و عموم مردم در دو غرفه در سالن‌ ۱۲ غرفه ۱۴ بخش فرش ماشینی و سالن ۳۵ غرفه ۹ بخش صنایع وابسته و ماشین آلات نشاجی با تمام توان حاضر خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×