اخبار نساجی

آشفتگی بازارارز کار دست رییس جمهورداد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نابسامانی بازار ارز و اقدامات نظارتی مجلس گفت: با توجه به بی توجهی دولت به تذکرات مجلس درراستای ساماندهی بازار ارز طرح سوال از رییس جمهور تهیه شد که بزودی تقدیم هیات رییسه مجلس خواهد شد.

به گزارش پارس، سید محمد بیاتیان درگفت و گو با خانه ملت، افزود: وزیر اقتصاد درجلسه غیر علنی مجلس درباره اقدامات دولت برای ساماندهی بازارارز اعلام کرد که اختیاری دراین باره نداردو بانک مرکزی دراین باره مسئول است.

نماینده مردم بیجار ، یاسوکند و بابارشانی درمجلس شورای اسلامی با بیان‌اینکه رییس کل بانک مرکزی ازسوی مقامات بالاتراز حضور درجلسات مجلس منع شده است نسبت به افزایش قیمت کالاهای مصرفی مردم که ناشی از نابسامانی بازار ارز است اظهار داشت: دولت ابزار کافی برای کنترل بازار ارز وسکه دارد و اگر بخواهد می تواند بازار را کنترل کند.

به گفته وی این شایبه وجود دارد که دولت برای جمع آوری نقدینگی از دست مردم برای هزینه درپروژه های مهر ماندگار و افزایش یارانه نقدی عامل افزایش قیمت ارز و سکه است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بیاتیان با بیان این که نابسامانی بازار ارز و سکه کار دولت است گفت: ممکن است عده ای از منتقدین دولت که درانتخابات دور بعد کاندیدا خواهند شد برای تامین هزینه انتخاباتی خود سرمایه شان را وارد بازار ارز کرده باشند.

این عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس از به حد نصاب رسیدن امضا برای سوال از رییس جمهور خبر داد و گفت : این طرح از سوی آقای مطهری تهیه شده و با توجه به حد نصاب رسیدن امضاها بزودی دردستور کارمجلس قرارخواهد گرفت.

نماینده مردم بیجار ، یاسوکند و بابارشانی درمجلس از دولت خواست تا با ورود به بازار و با استفاده از اهرم هایی که دردست دارد در بازار دخالت کرده وکنترل بازار را به دست بگیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×