اخبار نساجی

شرکت های خارجی تمایل زیادی به سرمایه گذاری در ایران دارند

 

رئیس شورای بازرگانی ایرانیان دوبی گفت: در حال حاضر شرکت های خارجی به واسطه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در ایران تمایل زیادی به انجام سرمایه گذاری در بخش های مختلف در کشور دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ˈهادی موتمنیˈ روز چهارشنبه (امروز) در نشست بیست و سه نماینده شرکت های فرانسوی در امارات با شورای عالی امور ایرانیان در خارج از کشور در تهران افزود: با توجه به علاقه مندی شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در ایران امروز برای اولین بار یک هیات از شرکت های فرانسوی به ایران آمد تا بتوانند با سرمایه های ایرانیان خارج از کشور در ایران سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از سایر کشورها برای سرمایه گذاری در ایران دعوت کنیم تا آنان نیز ضمن بازدید و آشنایی بیشتر با قوانین و مقررات ایران و ملاقات با تجار و بازرگانان زمینه های سرمایه گذاری در ایران را فراهم کنند.

موتمنی افزود: شرکت های فرانسوی سابقه ای در خصوص سرمایه گذاری در ایران دارند که به عنوان نمونه می توان به کارخانه های پژو ، رنو و هایپر اشاره کرد که امیدواریم بعد از رفع تحریم ها و حرکت های جدی میان کشورهای خارجی و ایران سرمایه گذاری در ایران بیشتر تا زمینه توسعه اقتصادی ایران فراهم شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس شورای بازرگانی ایرانیان دوبی گفت: همچنین برنامه ای برای تشویق ایرانیان مقیم امارات در نظر گرفته شده تا آنان نیز سرمایه گذاری در ایران را آغاز کنند و این مهم به عنوان یکی از اولویت های این شورا برای جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران بشمار می رود.

به گفته موتمنی شورای بازرگانی ایرانیان دوبی ۲۲ سال پیش در دوبی به عنوان تنها سازمان بخش خصوصی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر ۴۲ شورای بازرگانی کشورهای مختلف مقیم دوبی هستند که تحت پوشش اتاق بازرگانی امارات قرار دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×