اخبار نساجی

کشف یک فساد مالی دیگر در بیمه ایران

 

کشف یک فساد مالی دیگر در بیمه ایران

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با اعلام کشف یک شبکه فساد مالی در بیمه ایران این شهر از اجرای حکم بیش از ۱۱ هزار پرونده در سال ۹۰ در استان قزوین خبر داد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، صادقی نیارکی درنشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه افزود: در سال گذشته ۳۷ هزار پرونده وارد داسرای عمومی و انقلاب قزوین شده است که ۳۸ هزار پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

وی در ادامه ضرب و جرح عمدی سرقت و جرایم مربوط به مواد مخدر را عمده‌ترین جرایم استان برشمرد و اظهارکرد: بیش از ۵۴ درصد پرونده های سال گذشته این دادسرا مربوط به این‌گونه جرایم است.

نیارکی قوه قضاییه را ملجا و پناهگاه تمام کسانی دانست که از آنان حقی تضییع شده و ادامه داد: چتر حمایتی و امنیتی قوه قضاییه برسر همه مردم استان پهن شده است و تنها کسانی از این چتر بیرون هستند که به دنبال ایجاد ناامنی برای مردم بوده و با آنها نیز برخوردی قاطع و محکم صورت خواهد گرفت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسوول در قوه قضاییه از اعدام ۱۶ نفراز مجرمین در سال گذشته در استان قزوین خبر داد و خاطر نشان کرد: جرم عمده این فراد اعتیاد، قتل و تجاوز به عنف بوده است.

صادقی رسیدگی سریع و خوب را از ملزومات اصلی قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده‌ها دانست و تصریح کرد: سرعت و دقت لازم و ملزوم هم هستند که باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و کنار گذاشتن هرکدام از این دوعامل، تضییع حقوق مردم را به دنبال خواهد داشت.

دادستان قزوین هم‌چنین از کشف یک فساد مالی در بیمه ایران در شهر قزوین خبر داد و افزود: ۷ نفر از کارکنان این شرکت با صدور اوراق جعلی نسبت به خروج اموال و اعتبارات این شرکت اقدام کرده بودند.

وی بیان جزییات این پرونده را به بعد از تکمیل پرونده و صدور حکم متهمان موکول کرد.

صادقی با اشاره در بخشی دیگر از اظهاراتش به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به حمایت از تولید کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و حمایت از بخش صنعت را یکی از رسالت‌های قوه قضاییه دانست و ادامه داد: ایجاد امنیت در استان یکی از مهم ترین راه های حمایت از سرمایه گذاری و همچنین حمایت از تولید ملی محسوب می شود.

وی به اشاره به جلسات صورت گرفته توسط دادسرای انقلاب با تولید کنندگان و فعالان عرصه بخش صنعت، یکی ازعمده ترین مشکلات حال حاضربخش صنعت دراستان راکمبود نقدینگی دانست وخاطرنشان کرد: مجموعه قوه قضاییه حمایت‌های خود را از بخش صنعت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری دریغ نخواهد کرد.

دادستان قزوین دربخش دیگری از سخنان خود رسانه را رکن چهارم نظام دانست و افزود: رسانه بعنوان حلقه اتصالی بین مردم و حاکمیت می تواند علاوه بر انتقال دیدگاه های مردم به مسئولین نقش موثری در امنیت کشور ایفا کند

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×