اخبار نساجی

کریمی: تقویت منابع ارزی واردات اقلام داروئی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

با توجه به تعاملات و هماهنگی‌های به عمل آمده بین بانک مرکزی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بویژه معاونت داروئی، اقدامات لازم جهت تقویت منابع ارزی واردات اقلام داروئی، همچنین تسریع فرآیند واردات آن به کشور انجام یافته است.

صمدکریمی – سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور – در گفت‌و‌گو با خبرنگار بانک خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک علی‌رغم تقویت مرکز مبادلات ارزی کشور و گذار به بازار بین بانکی تمرکز ویژه‌ای بر تامین کالاهای اساسی و اقلام دارویی به نرخ مرجع داشته است و در این خصوص نیز تعاملات سازنده‌ای با وزارت بهداشت به ویژه معاونت دارویی وزارتخانه مزبور وجود دارد تا تقاضاهای باقی‌مانده این وزارتخانه در خصوص واردات دارو با سرعت و شتاب بیشتری پوشش داده شود.

کریمی ادامه داد: در این خصوص جلسات مستمر هماهنگ با معاونت دارویی برگزار و تعاملات سازنده با کشور‌های صادر‌کننده دارو به ایران صورت گرفته و نسبت به تامین نیاز‌های ارزی و نقل و انتقالات ارزی اقدام شده است.

وی گفت: هم‌چنین اقلام غیردارویی شامل تجهیزات پزشکی که باز جزو گروه دوم کالایی هستند از طریق مرکز مبادلات ارزی کشور پوشش داده می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×