اخبار نساجی

مشکل بنزین ۱۰۰ تومانی ‘طبقه ممتاز’رفع شد

 

مشکل بنزین 100 تومانی 'طبقه ممتاز'رفع شد

درحالیکه پس ازچند سال پرده پوشی درباره ارایه کارت سوخت های ویژه با بنزین ۱۰۰ تومانی , بالاخره شرکت پخش فراورده های نفتی مجبور شده بود ,این کارتهای رابسوزاند , انگار فشارهای سیاسی انقدر بوده که مشکل با افزودن یک نرم افزار حل شده است و برخی مقامات ویژه لازم نیست کارت سوختشان را تعویض کنند.

به گزارش قدس انلاین , درحالی که شرکت پخش فراورده های نفتی در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که کارتهای سوخت موقت – بخوانید ویژه _ با سهمیه سوخت ۱۰۰ تومانی -واحتمالا نامحدود_ از اول خرداد ماه سوزانده خواهد شد , ستاد مدیریت سوخت امروزاطلاعیه ای که امروز صادر کرد به دارندگان این کارتها _ شامل برخی اقازاده ها و بعضی مدیران دولتی و سایر نهادها_ خوش خبری داد که دیگر لازم نیست به خودشان حتی زحمت تعویض کارت را بدهند , بلکه کارتهای انها سوزانده نخواهد شد .

هرچند که پیش از این هم خبرنگار قدس انلاین این پرسش را مطرح کرده بود که دولت باید مشخص کند این کارتها به چه کسانی و با چه شرایطی وبا چه میزان سهمیه با قیمت ۱۰۰ تومان اختصاص داده شده است ؟ اما انگار انقدر گوشه ماجرا باز است که انها که برای کوچکترین اشتباه مطبوعاتی جوابیه وتوضیح ارایه می کنند , ترجیح دادند در این خصوص سکوت کنند ونگویند کدام مدیر ونماینده مجلسی از این کارتهای نامحدود بنزین ۱۰۰ تومانی بهره مند شده است . تمام اینها درحالی است که طی سال گذشته مردم کشور که بسیاری از انها به اندازه خیلی از مدیران و برخی خواص درامد ندارند ماهانه فقط از  ۶۰لیتر بنزین ۴۰۰ تومانی بهره مند شده اند .

درعین حال رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور از افزوده شدن ناگهانی کد جدیدی برای پرداخت هزینه سوخت‌گیری در نرم افزارهای جایگاه‌ها از صبح امروز یکشنبه خبر داد.
بیژن محمدرضا  گفت:  هنوز دلایل افزوده شدن این کد به نرم افزارهای جایگاه‌های سوخت برای انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور مشخص نیست و شاید ساعت ۲۴ شب به بعد مشخص شود که این کد چرا اضافه شده است.
قدس انلاین ؛ بازهم این پرسش را مطرح کرده که باوجود تاکید دولت بر اینکه تمام ادارات دولتی از سوخت ازاد بهره میبرند, چه اشخاصی کارتهای موقت سوخت با بنزین ۱۰۰ تومانی را درجیب دارند واین افراد چقدر نفوذ دارند که ستاد مدیریت سوخت حاضر نیست انها حتی متحمل امور اداری یک تعویض کارت شده واحتمالا از این پس بنزین ۴۰۰ تومانی استفاده کنند ؟

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×