اخبار نساجی

بهره‌برداری از ۲۱۰ کیلومتر آزادراه در دهه فجر

 

بهره‌برداری از 210 کیلومتر آزادراه در دهه فجر

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح ۲۱۰ کیلومتر آزادراه در دهه فجر خبر داد و گفت: آزادراه زنجان – تبریز حد فاصل سرچم – بستان آباد – تبریز و آزادراه کمربندی شمالی بومهن – رودهن از جمله این پروژه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد صادقی در مورد افتتاح پروژه ها در دهه فجر اظهارداشت: آزادراه زنجان – تبریز حدفاصل سرچم-بستان آباد-تبریز به طول ۱۸۸ کیلومتر با اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد ریال از جمله این آزادراههاست که با حضور رئیس جمهور به بهره برداری رسید و هم اکنون در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، آزادراه کمربندی شمالی بومهن-رودهن را یکی دیگر از آزادراههای بهره برداری شده در سال جاری عنوان کرد و افزود: این آزادراه به طول ۲۲ کیلومتر با صرف هزینه ۳۲۰۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته که نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی این محور و افزایش ایمنی داشته است.

وی توسعه آزادراهها در سراسر کشور را یکی از الویت های برنامه سال آینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور دانست و گفت: برای توسعه آزادراهها در کشور از منابع گوناگون مانند فروش اوراق مشارکت، فروش سهام کارخانجات دولتی، جذب فاینانس و دیگر روش ها استفاده خواهیم کرد تا در سال آینده میزان ساخت و توسعه شبکه آزادراهی کشور را به چند برابر رقم حاضر برسانیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×