اخبار نساجی

کاهش قیمت سکه و دلار شتاب گرفت/بازارها در شوک نتایج نشست استانبول

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

کاهش قیمت سکه و دلار شتاب گرفت/بازارها در شوک نتایج نشست استانبول

همزمان با پایان نشست استانبول ورضایت دو طرف ایرانی و اروپایی از مذاکرات هسته ای، روند نزولی قیمت ها در بازار ارز و طلا که از عصر روز گذشته آغاز شده بود، با شتاب بیشتری از صبح امروز نیز ادامه دارد.

علی حق:عصر روز گذشته و در پی نمودار شدن جو مثبت حاکم بر مذاکرات تیم ارشد هسته ای ایران با مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، قیمت سکه تمام بهار طرح جدید با ۴ هزار تومان افزایش نسبت به روز چهارشنبه به ۷۳۴ هزار تومان و دلار هم با ۷ تومان افت قیمت در مقایسه با پایان هفته گذشته به ۱۸۸۰ تومان رسید.

همچنین عصر دیروز، سکه طرح قدیم ۷۴۲ هزار تومان، نیم سکه ۳۶۵ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۷ هزار تومان، سکه یک گرمی ۱۰۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۵ هزار تومان به فروش رسید. هر یورو هم تا ۲۴۸۰ تومان کاهش یافت.

امروز صبح و با شروع معاملات بازارهای ارز و سکه، قیمت هر دلار آمریکا به ۱۸۵۶ تومان رسید. یورو هم ۲۰ تومان دیگر ارزان شد و ۲۴۶۰ تومان فروش رفت.
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم امروز صبح ۷۲۰ هزارتومان معامله شد که در مقایسه با عصر روز گذشته ۱۴ هزارتومان پایین تر بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در همین حال سکه طرح قدیم ۷۲۸ هزار تومان، نیم سکه ۳۶۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۸۳ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۳ هزار تومان به فروش رسید.

از بازار مسکن نیز خبر می رسد که از روز گذشته بسیاری از معاملات تحت تاثیر آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و غرب با توقف مواجه شده است. در تماس خبرنگار خبرآنلاین با برخی مشاوران املاک مناطق پررونق معاملات مسکن در مناطق ۲، ۵ و ۲۲ تهران، بسیاری بر این نکته تاکید کرده اند که با وجود رشد قابل توجه قیمت مسکن طی ماه های گذشته، از صبح دیروز اکثر نشست ها برای انجام معاملات از سوی خریداران لغو شده است.

برخی فعالان بازار خودرو های وارداتی نیز در پاسخ به پیگیری های خبرآنلاین از تازه ترین وضعیت حاکم بر معاملات، اعلام کردند که تردید ها نسبت به حفظ قیمت های فعلی این نوع خودروها افزایش یافته است و به نظر نمی رسد طی روزهای آتی معاملات خودروهای وارداتی با قیمت های پیشین ادامه یابد.

در بازار سهام نیز، کمتر از یک ساعت و نیم پس از آغاز داد و ستدهای امروز، شاخص کل بورس تهران ۳۲۰ واحد صعود کرد و از مرز ۲۷ هزار واحد عبور کرد.
شاخص کل بورس تهران از ۷ ماه پیش و با حاکم شدن رکود نسبی بر معاملات سهام از ۲۷ هزار واحد فاصله گرفته بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×