اخبار نساجی

رییس جمهور نفت نمیفروشد

 

رییس جمهور نفت نمیفروشد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه هیچ طرحی مبنی بر استفاده از ظرفیت رئیس جمهور به جای وزارت نفت برای فروش نفت در کمیسیون انرژی مطرح نیست، تأکید کرد: کمیسیون انرژی رسماً چنین خبری که برخی رسانه‌ها آن را به نقل از نایب رئیس کمیسیون منتشر کرده‌اند، تکذیب می‌کند.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خانه ملت تصریح کرد: هیچ گونه طرحی در خصوص چگونگی فروش نفت در کمیسیون انرژی مطرح نیست و اخبار برخی رسانه‌ها در این باره صحت ندارد.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی رسانه‌ها روز گذشته خبری را به نقل از علی مروی نایب رئیس کمیسیون انرژی مبنی بر استفاده از ظرفیت رئیس جمهور برای فروش نفت منتشر کردند در حالی که نایب رئیس کمیسیون گفته بود اگر دولت لایحه‌ای برای تسهیل فروش نفت ارائه کند، کمیسیون انرژی از آن حمایت می‌کند.

وی تأکید کرد: هیچ گونه طرحی نه در کمیسیون مطرح است و نه از سوی دولت به کمیسیون لایحه‌ای آمده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

برخی رسانه‌ها روز گذشته از بسته ویژه تحریمی پارلمان در کمیسیون انرژی خبر داد که براساس یکی از بندهای آن، استفاده از ظرفیت عالی ترین مقام اجرایی کشور یعنی رئیس جمهور به‌جای وزارت نفت برای فروش نفت در دستور کار قرار می‌گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×